پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
روز قدس

حوزه/ روز قدس روزی است که معامله ننگینی که مغزهای پوشالی آن را معامله ی قرن می نامیدند، باطل کرد و جز شکست قرن برای آنها ثمری باقی نگذاشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام استاد هادوی تهرانی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس به این شرح است:

باسمه تعالی

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَیٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ (سوره اسراء، آیه ۱)

روز قدس روز اسلام و یادگار ماندگار امام راحل (قدس سره) است. روز قدس به هیچ جناح و جریانی یا مذهب و مسلکی تعلق ندارد و نباید به ابزاری برای شعارهای جناحی یا مذهبی تبدیل شود.

روز قدس روز بطلان سِحر ساحرانی است که به امید تکه استخوانی از سوی فرعون های حاکم بر بلاد اسلامی و غیر اسلامی هنوز به عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر و سفّاک اسرائیل می اندیشند.


روز قدس روزی است که معامله ننگینی که مغزهای پوشالی آن را معامله ی قرن می نامیدند، باطل کرد و جز شکست قرن برای آنها ثمری باقی نگذاشت.

روز قدس را گرامی خواهیم داشت و با بهره گیری از امکانات حقیقی و دنیای مجازی آرمان فلسطین را فریاد خواهیم زد تا هیاهوی خنیاگران خائن نتواند ذهن های ساده را گرفتار افسون استکبار جهانی و رژیم های فاسد منطقه گرداند. ان شاء الله


مهدی هادوی تهرانی
قم آشیانه آل محمد علیهم السلام
۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ / ۲۵ رمضان المبارک ۱۴۴۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha