یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کد خبر: 1024094
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
غرف عرضه آثار آیت الله یعقوبی در نمایشگاه کتاب

آثار مکتوب و دیجیتال آیت الله شیخ محمد یعقوبی در سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به نمایش درآمده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین قیس طائی با اعلام این خبر گفت: دفتر آیت الله شیخ محمد یعقوبی با بیش از ۱۶۰ عنوان کتاب در سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا کرده است.

وی افزود: از مجموع ۱۶۰ عنوان کتاب، ۱۲۰ کتاب از آثار آیت الله یعقوی در موضوعاتی مانند معارف و اخلاق اسلامی، فقه و اصول، سیره و تراجم، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ... است و مابقی، آثار اندیشمندان و نویسندگان دیگر درباره آثار و اندیشه های ایشان است.

شیخ قیس طائی افزود: از ویژگی های غرفه دفتر آیت الله یعقوبی در سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، آثار جدید ایشان و برخی از نویسندگان است که در سال جاری و سال گذشته منتشر شده است؛ آثاری مثل "من نور القرآن"، "المعالم الفکریه" و کتاب های دیگر. همچنین در این نمایشگاه نرم افزار آثار آیت الله یعقوبی در موضوعات گوناگون عرضه شده است.

وی در پایان گفت: علاقمندان برای بازدید از غرفه آثار آیت الله یقعوبی در نمایشگاه کتاب تهران واقع در مصلای امام خمینی(ره)، بخش بین الملل و کتب عربی، به غرفه ۲۴ مراجعه کنند.

گفتنی است، سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از امروز چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت آغاز به کار کرد و علاقه مندان می‌توانند برای بازدید حضوری و خرید کتاب به مصلای امام خمینی(ره) تهران مراجعه کنند. ساعت بازدید نمایشگاه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha