دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
کد خبر: 1033619
۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
رئیس جمهور

حوزه/ رئیس جمهور گفت: نمونه بارز روشنفکری را باید شهیدان انقلاب اسلامی دانست که به خوبی نیازهای جامعه و انقلاب را فهمیدند و به همین منظور به جبهه های جنگ شتافتند و از خود حماسه های فراوان به جای گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی امروز در دیدار با علما، نخبگان و خانواده های شهدا و ایثارگران شهرستان سقز اظهار داشت: کسی که به عنوان روشنفکر در جامعه شناخته می شود باید در هر لحظه آماده نقش آفرینی در کشور باشد.

رئیس جمهور ادامه داد: نمونه بارز روشنفکری را باید شهیدان انقلاب اسلامی دانست که به خوبی نیازهای جامعه و انقلاب را فهمیدند و به همین منظور به جبهه های جنگ شتافتند و از خود حماسه های فراوان به جای گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی عنوان کرد: انتظار داریم که رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس توسط رسانه ها و صاحبان قلم بازنویسی و به تصویر کشیده شود تا این امر برای آیندگان به یادگار بماند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان سقز از قدمت تاریخی و فرهنگی بسیار کهنی برخوردار است، گفت: باید همه بدانند که مردم سقز در دوران دفاع مقدس در برابر عوامل تجزیه طلب از خود حماسه های زیادی رقم زدند و امروز باید نسل جوان قدردان این حماسه ها را به خوبی بداند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha