سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
کد خبر: 1035880
۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) کلاردشت از برگزاری طرح جهاد حوزوی در ایام تابستان خبر داد.

خانم طیبه محمودبابوئی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در ساری از برگزاری طرح جهاد حوزوی در ایام تابستان خبر داد و اظهار کرد: هر تبلیغی متضمن اهداف مشخص است و مبلّغ می‏ کوشد به آن اهداف جامه عمل بپوشاند. اهداف هر چه با ارزش ‏تر، جایگاه تبلیغ رفیع‏ تر خواهد بود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) کلاردشت ادامه داد: خداوند در سوره نحل، بندگی و پرهیز از طاغوت را یکی از اهداف تبلیغی انبیاء عنوان می‌کند؛ دینی کردن زندگی مردم هدف مبلغ است و بنابراین باید در حوزه دانش، احساس و رفتار مردم اثر بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: پیام‌های تبلیغی باید متناسب با اهداف تبلیغی یعنی همان اهداف پیامبران باشد، زیرا هدف از تبلیغ دین، تزکیه مردم و بالا بردن افکار مردم می ‏باشد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) کلاردشت اعلام کرد: برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و پرورش روح دین خواهی و خداجویی در آنان، کلاس های مهدویت، اعتقادی، امام شناسی، قرآنی و هنری برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: توریستی بودن منطقه کلاردشت و وجود فرقه های انحرافی، آسیب های جدی را متوجه ساکنان این منطقه کرده، به همین دلیل طلاب و روحانیون جهت پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و آگاه سازی جوانان و مردم در راستای لبیک گفتن به فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری، اقدام به برگزاری طرح جهادی در این منطقه کرده اند.

وی بیان کرد: این طرح جهادی با پیگیری و تلاش های مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) و همکاری آموزش و پروش، پایگاه بسیج خواهران، خیرین، شورا و دهیار و خواهران طلبه این مدرسه از تاریخ ۲۰ تیر در روستای کلنو کلاردشت آغاز شد و به مدت ۲۰ روز ادامه دارد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • شاید دوست IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۲
    0 0
    با سلام از تصاویر این جلسات که نشون میده حوزه نتونسته تأثیر چندانی بر حجاب شرکت کنندگان داشته باشه، انشاءالله که آخر دوره، شاهد تصاویر بهتری باشیم