یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
تبریز

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل گفت: دشمن با هزینه‌های سنگین تبلیغاتی قصد دارد رویدادهایی در موضوع عفاف و حجاب که به ندرت در جامعه ما رخ می‌دهد را به عنوان رویداد غالب به مردم معرفی کند تا بتواند از این طریق تعدادی از مردم را فریب دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل، امروز در مراسم تجلیل از کارکنان ممتاز یگان‌های نزاجا مستقر در آذربایجان شرقی و اردبیل با بیان اینکه موفقیت و ممتاز بودن نیاز به مؤلفه‌هایی تاثیرگذار دارد که یکی از اصلی ترین آن‌ها خانواده است، گفت: خانواده خوب و مطلوب اسلام می‌ تواند یک فرد را به ترقی و پیشرفت برساند و مسیر موفقیت و دستیابی به اهداف بلند را هموار گرداند.

وی افزود: مشهور است که زنان نیمی از جامعه را تشکیل می‌دهند اما بنده معتقدم در حقیقت زنان کل تار و پود جامعه را می‌بافند و جامعه به شدت تأثیرپذیر از رفتار و اخلاق این قشر است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مطهری اصل ادامه داد: امام خمینی (ره) به این موضوع اعتقاد راسخی داشتند و از همان اوایل انقلاب به مقوله زنان تأکید بسیار می‌کردند، چون می‌دانستند اگر زن در جامعه مانع از جهاد مرد در میدان جنگ و یا انقلاب و باقی زمینه‌ها شود، کشور به هیچ جایگاه مهمی دست نخواهد یافت و چه بسا ابزار دست دشمنان در مسیر دستیابی به اهداف شومشان شود.

وی افزود: امروز نیز دشمن و تمام بازوهای رسانه‌ای و مزدورانش تلاششان در همه زمینه‌ها را به مسئله زنان جامعه معطوف کرده‌اند و سعی دارند با اولویت‌سازی، مسائل و موضوعاتی که اصلاً در متن جامعه ما وجود ندارد را به کمک رسانه ها و هزینه‌های میلیون دلاری‌، به عنوان مسئله اصلی جامعه تلقی کنند و از این طریق بهره‌ برداری‌هایی را در مسیر مقاصد کثیف خود انجام دهند.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به اینکه در جامعه‌ ای که الگوی اکثریت قریب به اتفاق زنانش حضرت فاطمه (س)، حضرت زینب (س) و حضرت معصومه(س) هستند، بدحجابی و بی‌عفتی برای آن جامعه معنی ندارد، گفت: دشمن با هزینه‌های سنگین تبلیغاتی قصد دارد رویدادهایی در موضوع عفاف و حجاب که به ندرت در جامعه ما رخ می‌دهد را به عنوان رویداد غالب به مردم معرفی کند تا بتواند از این طریق تعدادی از مردم را فریب داده و در نتیجه به جای مقابله با ارتش و سپاه و پیشرفت‌های فداکاران و دلسوزان این نهادها در عرصه پهپاد و موشک، زنان را از گرد نظام اسلامی دور سازد.

وی افزود: اگر همدلی زنان در جامعه نبود و مانع از جهاد مردها در میدان جنگ و یا انقلاب و در باقی زمینه‌ها می‌شدند، کشور به هیچ جایگاه مهمی دست نمی‌یافت.

حجت‌الاسلام و المسلمین مطهری اصل به اشتباه محاسباتی دشمنان درباره جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: آنها محاسبه نکرده‌اند که اسلام و تشیع که یکی از ثمراتش حجاب مقدس اسلامی است، بیش از هزار سال در قلب و روح این ملت ریشه دوانده‌ است و اگر مصرند که نتیجه تلاش‌هایشان را ببینند، به تماشای ایام سوگواری سید و سالار شهیدان در روزهای آینده بنشینند تا برایشان ثابت شود اگر بخواهند ضربه‌ای از این جهت به نظام اسلامی وارد کنند باید حداقل هزاران سال بکوشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha