یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران از اعلام نتایج متقاضیان ورود به حوزه علمیه خواهران در مقاطع سطح ۲ و ۳ و ۴ خبر داد.

خانم فاطمه هدایتی از اعلام نتایج ورود به حوزه علمیه خواهران مازندران خبر داد و اظهار کرد: هرساله آزمونی به‌ منظور جذب متقاضیان ورود به مقاطع مختلف حوزوی، پس‌ از ثبت‌ نام اولیه حضوری در مدارس و یا مجازی از طریق سایت از داوطلبین، در صورت دارا بودن شرایط لازم و تأیید مدارک آنها برگزار می‌گردد.

وی ادامه داد: پس‌از اعلام نتایج آزمون ورودی، از تمامی داوطلبان قبول شده مصاحبه اخلاقی و رفتاری در مقطع سطح ۲ و مصاحبه رفتاری و علمی در مقطع سطح ۳ و ۴ برگزار می‌گردد.

خانم هدایتی اظهار کرد: پس‌از ثبت نتایج مصاحبه‌های صورت‌گرفته توسط مدارس و تیم مصاحبه گر و بارگذاری موارد اعلام ‌شده در سامانه پذیرش در موعد مقرر، لیست نهایی از سوی مرکز مدیریت قم اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ پس‌ از انجام مراحل فوق توسط مدارس استان، لیست نهایی داوطلبان به‌ منظور ثبت‌نام نهایی و دریافت مدارک به‌ صورت دستی از سوی مرکز مدیریت اعلام شد، امسال از میان ۵۵۰ ثبت ‌نام صورت گرفته در مقاطع مختلف، بیش‌از ۲۵۰ نفر در این مراحل پذیرفته ‌شده و اسامی آن‌ها جهت دریافت کد طلبگی به مرکز مدیریت اعلام‌شد تا بتوانند در سال تحصیلی جدید مشغول به آموختن علوم دینی شوند، در حال‌حاضر بیش‌ از ۱۹۰۰ طلبه جاری در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل بوده و بیش‌از ۲۶۰۰ طلبه فارغ ‌التحصیل داریم.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha