یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کد خبر: 1043997
۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸
ساوه

حوزه/ مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین علیه السلام بانوان ساوه ای با سخنرانی خانم نجیبه کرمی با موضوع تربیت دینی دختران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از اراک، پیش از ظهر امروز مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین علیه السلام با سخنرانی خانم نجیبه کرمی مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانه الرسول سلام الله علیها با موضوع «تربیت دینی دختران» با حضور جمع بانوان ساوجی در مسجد مقدس زاده ساوه برگزار شد.

کرمی با اشاره به اهمیت تربیت دینی دختران بیان کرد:دین مبین اسلام به فوایدداشتن فرزند دختر و برکات آن اشاره کرده و دختران را با لطافت و مهربان، بابرکت و دوست داشتنی، یار و غمخوار و موجب حسنات و باقیات الصالحات دانسته است.

وی با بیان اینکه دختران امروز مادران آینده هستند افزود: اهمیت تربیت دینی دختران از آن جهت می باشد که در ازدیاد نسل آینده نقش مهمی را ایفا می کنند و لزوم توجه و اهتمام والدین در تربیت دینی دختران را مضاعف می نماید.

مدیر موسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول سلام الله علیها با اشاره به مراحل تربیت فرزندان تصریح کرد: لازم است در هفت سال اول زندگی؛ عقاید، اخلاق، احکام و مسائل تربیتی همچون حیا در نهاد دختران نهادینه گردد و سپس در هفت سال دوم با شناخت هویت خود و طرح مسائل هویتی به ارزش واقعی خود آگاه گردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha