یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
تصاویر / آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان خوزستان

حوزه / آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان خوزستان به صورت سراسری و با بهره‌مندی از بیانات رهبرمعظم انقلاب، امروز در سالن همایش سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان خوزستان به صورت سراسری و با بهره‌مندی از بیانات رهبرمعظم انقلاب، امروز در سالن همایش سازمان آب و برق خوزستان برگزار شد.

در این همایش از ۴۲ فرمانده و رزمنده شاخص دفاع مقدس و خانواده‌ شهدا در آستانه هفته دفاع مقدس با حضور ۵۰۰ پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت استان خوزستان تجلیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، خلیلیان استاندار خوزستان و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح در استان خوزستان از جمله حاضرین در این نشست بودند.

اراده های الهی غالب بر اراده استکبار جهانی

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: تمام دنیا اراده کرد که انقلاب اسلامی ایران نباشد، اما اراده‌ای بالاتر از آن یعنی اراده الهی، اهل بیت(ع) و امامین انقلاب و مردم بر اراده آنها غلبه شد.

امام جمعه اهواز افزود: دشمن در صحنه‌های گوناگون تلاش کرد ایران اسلامی نباشد، حداقل چندین رئیس جمهور آمریکا و رئیس صهونیستی اراده کردند، اما الحمدلله اثرگذارترین قدرت در منطقه و فرا منطقه "ایران اسلامی" است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با بیان اینکه اگر چشم بر هم بگذاریم، دوره مسئولیت ما تمام شده است، گفت: خدمت لاک پشتی که در دوره قبل وجود داشت، مردم را قانع نمی‌کند بلکه باید همچون رئیس جمهور حرکت کرد و در این دوره تمام تلاش بر خدمت باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha