دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
حجت الاسلام یاسین حسین آبادی

حوزه/ حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی گفت: از غروب شهادت وارد شب ۹ ربیع‌الاول می‌شویم که برنامه‌های مختلفی را با محوریت بیعت با حضرت ولی‌عصر (عج) خواهیم داشت که در این میان اجتماع بزرگ منتظران در همین روز هم زمان با نماز مغرب و عشا با حضور حضرت آیت‌الله نوری همدانی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه  حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی بعدازظهر امروز در نشست خبری ۱۱۸۴ سالروز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت:  بعد از نیمه شعبان بزرگ‌ترین برنامه فرهنگی سالروز آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) است و به همین علت برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی‌شده است.

وی با بیان این که   ۱۱۸۴ سال از سالروز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) می‌گذرد، ابراز داشت: برنامه‌های این ایام در سه بخش تنظیم شده است  که از روز سه‌شنبه ۱۲ مهرماه تا شنبه ۱۶ مهرماه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین‌آبادی ادامه داد: یکی از برنامه‌ها ویژه‌برنامه شهادت امام حسن عسکری که  شامگاه سه‌شنبه همراه با سخنرانی و مدیحه‌سرایی خواهد بود و علاوه بر این محفل ویژه قرانی نیز در شب شهادت برگزار خواهد شد.

وی افزود: صبح روز چهارشنبه ۱۳ مهرماه ویژه‌برنامه‌ای با حضور سید حسن مؤمنی خواهیم داشت و در ادامه ویژه‌برنامه ظهر شهادت را خواهیم داشت که با رونمایی از یک اثر هنری همراه خواهد بود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: از غروب شهادت وارد شب ۹ ربیع‌الاول می‌شویم که برنامه‌های مختلفی را با محوریت بیعت با حضرت ولی‌عصر (عج) خواهیم داشت که در این میان اجتماع بزرگ منتظران در همین روز هم زمان با نماز مغرب و عشا با حضور  حضرت آیت‌الله نوری همدانی برگزار خواهد شد.

وی ابراز داشت:  صبح ۹ ربیع صبحگاه مشترک عهد پیمان با حضور نیروهای نظامی استان برگزار خواهد شد و در ادامه در عصر پنج‌شنبه ساعت ۱۶ اجتماع مادران و فرزندان با عنوان مادران مهدوی و نسل منتظر برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین‌آبادی تأکید کرد: بعد از نماز مغرب و عشا تجدید بیعت طلاب و روحانیون را با عنوان عهد جانان خواهیم داشت علاوه بر این در برنامه‌ریزی صورت‌گرفته عهد و پیمان دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید دانشگاه در همین ایام برگزار می‌شود.

وی افزود:  جشن ازدواج ۳۵۰ زوج دانشجو، ویژه‌برنامه گل نرگس برای کودکان و نوجوانان  و برگزاری همایش علمی با موضوع امام زمان (عج) از دیگر برنامه‌های این ایام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha