دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
قرارگاه "جهاد تبیین" تحت اشراف نماینده ولی فقیه در استان خوزستان

قرارگاه "جهاد تبیین" استان خوزستان تحت اشراف نماینده ولی فقیه در استان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، قرارگاه "جهاد تبیین" استان خوزستان تحت اشراف حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان امروز تشکیل و در مأموریت نخست آن پیرامون آموزش و پرورش گفت‌وگو شد.

"اعزام مبلغ و سخنران به کلاس ها" و "تقویت بنیه دینی و اعتقادی دانش آموزان"، "توجه به والدین و معلمان" از جمله مأموریت های تعریف شده در قرارگاه "جهاد تبیین" است.

در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به هجمه ها علیه جوانان، ادامه داد: آموزش و پرورش از اثرگذاری بالایی برخوردار است لذا باید بر روی اساتید و معلمین کار کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه جهاد تبیین که رهبرمعظم انقلاب بر آن تاکید کرده اند رسالت ما است، ادامه داد: برای تحقق آن در سطح استان خوزستان باید برنامه‌ریزی کرد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی استان خوزستان نیازمند حمایت است، افزود: آموزش و پرورش اولویت اول است به جهت اینکه نسل و فرزندان ما از کودکی تا جوانی در اختیار آن‌ها هستند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد به سهم صدا و سیما در شرایط کنونی اشاره و خاطرنشان کرد: برای فضای مجازی باید فکری کرد. در مقابل تولیدات رسانه ای دشمنان باید محتواهای غنی تولید شوند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بر برنامه ریزی در سه بازه زمانی مختلف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت اشاره و بر حضور و پای کار آمدن تمامی دستگاه ها تأکید شد.

در این نشست، سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان، مدیر صدا و سیمای خوزستان، شماری از مدیران عامل شرکت های استان و جمعی از فعالان عرصه آموزش و پرورش حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha