دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
چهارمین نشست نهادهای حوزوی استان کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: طلبه، استاد و مُبلغی از مرکز خدمات بهره بیشتری می برد که اثر بخشی بیشتری داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، چهارمین نشست نهادهای حوزوی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در این استان ، مدیران کل نهادهای حوزوی در دفتر امام جمعه شهر یاسوج برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام محمد جواد جعفری مهر مدیر کل مرکز خدمات استان کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از وضعیت جلسات برگزار شده قبل و مصوبات آن را ارائه و فعالیت و برنامه ها و اقدامات مرکز خدمات را تشریح نمودند.

مدیر کل مرکز خدمات استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه حل مسأله معیشتی و حوزه سلامت طلاب را یکی از مهمترین اولویت و دغدغه کنونی این مرکز عنوان کرد و گفت: اینکه در شرایط کنونی طلاب با وضعیت سخت معیشتی روبرو هستند شکی نیست، لذا خدمت رسانی به آنها نیز دارای ارزش مضاعفی است و همه باید سعی کنیم تا از ظرفیت های موجود بهره برده و نیازمندی ها را شناسایی و با شور و مشورت و در مسیر پیش بینی شده کمک کنیم.

مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد به بحث تحصیل و تهذیب طلبه ها اشاره کرد و گفت: اولویت و سیاست قبل و جدید مرکز خدمات هدفمندی در ارائه خدمات به طلاب، استاد، مُبلغ و معمری است که در راستای سیاست های مرکز خدمات موفق تر و اثر بخش تر باشد از مزایای بیشتری در مرکز خدمات بهرمند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه بعضی از سفرهای شهرستانی را مراکز حوزوی با هم انجام دهند، گفت: هم افزایی در این بخش با حضور مدیران شهرستانی و رصد مشکلات آنها از نزدیک به رفع آنها در حد توان کمک و تصمیم گیری کنیم که قطعا اثرات قابل قبولی در پی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام جعفری مهر در پایان گفت: باید بعضی از جلسات را با مسئولان استانی مرتبط به صورت مشترک برگزار کنیم.

در ادامه هر یک از مدیران نهادها و مراکز حوزوی در سخنانی از میزبانی و دبیری مرکز خدمات استان در برگزاری منظم جلسات تشکر کردند و پیشنهاداتی را در خصوص برگزاری جلسات در دوره جدید بیان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha