جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ |۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 14, 2024
دیدار

حوزه/ حجت الاسلام نوروزپور با بیان اینکه طلاب و روحانیون در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خود را سرباز ولایت می دانند، گفت: رسانه ای می تواند موفق باشد که پیش از توطئه دشمن اهداف را بشناسد و توطئه ها را خنثی کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام قاسم نوروزپور، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان، در دیدار سرپرست و خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان سمنان، اظهار داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، هدف همه دستگاه ها و نهادهای در انقلاب در واقع حفظ نظام و ارزشهای نظام است و این هدف مشترک همه ماست.

وی افزود: بنده همواره در مجموعه خودمان متذکر شده ام که هر کسی در هر جا حتی یک سرباز اگر یک ایده و مطلب در خصوص ارزشهای نظام و حفظ نظام و تبلیغ نظام داشته باشد، تمام قد و به صورت چه جایگاه حقیقی و چه جایگاه حقوقی در خدمت ایشان هستم.

حجت الاسلام نوروزپور گفت: در جامعه آحاد مردم اعم از نظامی و غیر نظامی و حتی حوزه های علمیه اگر به این مطلب واقف باشند که خود را سرباز امام زمان(عج) و ولایت بدانند، ۹۰ درصد مشکلات حل می شود یکی از مشکلات جامعه این است که همگی خود را فرمانده می دانند اما ما باید خود را سرباز بدانیم و به این لباس سربازی افتخار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هر کسی در هر قشری در جامعه، خاصه شیعیان دوازده امامی باید خود را سرباز امام زمان(عج) بدانند، سرباز یعنی جان نثاری برای فرمانده؛ اگر این حرکت در سطح جامعه انجام شود بسیاری از مشکلات حل می شود و ریشه بسیاری از مشکلات سرباز نبودن است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به نقش رسانه در جامعه گفت: رسانه کار بسیار مهمی است خصوصا در این زمان و در این تاریخ معاصری که ما حضور داریم نقش و جایگاه رسانه بسیار بسیار مهم تر است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی هم بارها بر مسئله جنگ ترکیبی و رسانه ای تأکید کردند، گفت: دشمن دیگر با توپ و تانک به مقابله با ما نمی آید با مسئله خانواده و خانه از طریق ابزار رسانه و فضای مجازی به سراغ ما آمده است که دین را تغییر دهد و جایگاه حق و باطل و حب و بغض را تغییر دهند.

حجت الاسلام نوروزپور با بیان اینکه مسئولیت رسانه ها در این عرصه سنگین تر شده است و با اشاره به برخی از اخبار زودهنگام و پیش بینی های خبرگزاری حوزه در اتفاقات و رویدادهای جامعه تصریح کرد: در انعکاس اخبار نیز سعی کنید همان طوری که اشاره کردید زودتر از دیگر رسانه ها اما مستند و متقن اطلاع رسانی کنید تا جایی که بتوانید به مرجعیت رسانه ای تبدیل شده و اخبار رسانه ها نیز به استناد از اخبار شما باشد.

روحانیت خود را سرباز ولایت می داند | رسانه ای موفق است که پیش از توطئه دشمن، اهداف مورد تهاجم را بشناسد

وی افزود: یکی از اشکالات رسانه ای جامعه ما تاخیر در انعکاس برخی از اخبار است ما نباید معطل بمانیم تا دشمن از ضعف های ما در اطلاع رسانی به هنگام سوء استفاده کند و باید پیش از آنکه دشمن به ما توطئه کند ما اهداف تهاجمی دشمن را بشناسیم و با توطئه ها مقابله کنیم تا مردم در جریان کار قرار گیرند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به نقش طلاب و روحانیون و حوزه های علمیه در ادوار مختلف تاریخ گفت: حوزه های علمیه نقش آنان بسیار موثر است و از ابتدای تشکیل آن تا کنون نقش های مهمی را در راستای ترویج و تبلیغ اسلام داشته اند، اینکه افتخار می کنیم ما شیعه دوازده امامی هستیم این آسان و به راحتی به ما نرسیده است و اینکه می گوییم انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید است، خود جریان شیعه نیز ثمره خون هزاران علماء و عالم دینی است که خون جگر خوردند تا امروز تشیع به این جایگاه برسد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از انعکاس اخبار و رویدادهای استانی در خبرگزاری حوزه خاطرنشان کرد: مجموعه عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان نیز در راستای صیانت و حفاظت از ارزشهای انقلاب و اسلام در تعامل و همکاری با رسانه ها از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند.

بر پایه این گزارش، پیش از سخنان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان، نماینده و خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان سمنان، گزارشی را ارائه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha