چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
ل

حوزه / مسابقات ورزشی جام طلبه شهید آرمان علی‌وردی در کاشان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مسابقات ورزشی طلاب منطقه کاشان جام طلبه شهید آرمان علی وردی امروز به همت معاونت امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه و با همکاری بسیج طلاب و روحانیون سپاه پاسداران کاشان آغاز شد .

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه کاشان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه مسابقات در رشته های دارت، فوتسال، تنیس، دومیدانی، فوتبال دستی و آمادگی جسمانی در حال برگزاری است، گفت: در رشته های فوتسال ۱۵ تیم، دارت ۴۰ نفر ، دوومیدانی ۴۱ نفر و تنیس ۴۵ نفر شرکت دارند.

حجت الاسلام ابوالفضل پیراسته هم به اهمیت ورزش در اسلام اشاره و تصریح کرد: در نظام تربیتی اسلام، بر تربیت اخلاقی، عقلانی و جسمانی تأکید و سفارش فراوان شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه کاشان با بیان اینکه ورزش از مصادیق تربیت جسمانی است، افزود: ورزش بر دو بُعد روح و جسم انسان تأثیر گذاشته و آن‌ها را شاداب و باطراوت می‌کند.

 وی ورزش را موجب  از بین بردن افسردگی و ایجاد شادابی دانست و اظهار کرد: فردی که در لاک خودش  قرار بگیرد قطعا توان مبارزه با دشمن را هم نخواهد داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان در ادامه شهادت طلبه شهید آرمان علی وردی را موجب احیای ارزش های اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) دانست.

وی در پایان برلزوم جدیت طلاب در تحصیل علم، تهذیب، ورزش و حضور در اجتماع تاکید کرد.

انتهای پیام

آغاز مسابقات جام طلبه شهید آرمان علی وردی در حوزه علمیه کاشان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha