یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
سید علیرضا ادیانی - عقیدتی فراجا

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ادیانی گفت: مستکبرین عالم چشم دیدن ایران قوی و مستقل را ندارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی، در مراسم اختتامیه دوره توانمندسازی رؤسا و مدیران عقیدتی سیاسی فراجا در قم اظهار داشت: در عصر حاضر تمام کفر و استکبار با همه قدرت و تجهیزات در مقابل حق قرار گرفته است چون جبهه استکبار تنها جمهوری اسلامی را در تعارض با منافع و اهداف نامشروع خود می داند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه مستکبرین عالم چشم دیدن ایران قوی و مستقل را ندارند، تصریح کرد: متاسفانه عده ای نادان در داخل کشور هم که از صدقه سر این نظام و انقلاب به آلاف و الوف رسیده اند و حتی یک سیلی هم برای انقلاب و کشور نخورده اند با دشمنان این ملت و کشور از یک کاسه می لیسند و به جان و مال و ناموس مردم تعدی می کنند.

وی با بیان اینکه این حوادث همیشه در طول انقلاب بوده و هست و خواهد بود و نقش ما شناخت تکلیف و عمل به آن است، افزود: اگر همه ما شکر نعمت انقلاب اسلامی و امنیت حاکم بر کشور را به جا نیاوریم نعمت ها از ما سلب و بیگانگان و اشرار بر کشور ما تسلط پیدا کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان در جنگ ترکیبی استقلال و تمامیت ارضی ما را هدف قرار داده است و این را برای کسانی که نادانسته وارد اغتشاشات شده اند و اغراض دشمنان را دنبال می کنند باید تبیین و روشنگری کرد.

وی افزود: اقتدار ما به اندازه معنویت و اتصال ما به خداوند است و یقین داریم این انقلاب و کشور صاحب دارد و به لطف و فضل الهی ما این حوادث را پشت سر خواهیم گذشت اما سیاهی و لک ننگ و ذلت ابدی برای دشمنان این ملت خواهد ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha