یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
زاهددوست امام جمعه خورموج

حوزه / امام‌جمعه خورموج گفت: دشمنان می‌خواهند اسلام ناب تعطیل شود، چرا که تنها همین اسلام ناب جرأت یافت به سیاست‌های استعماری آن‌ها نهیب بزند و با سیاست‌های خونخوار آنها مقابله کند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام علی زاهددوست در خطبه‌های‌نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز شهادت سرلشکر پاسدار "مهدی زین‌الدّین" فرمانده لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب(ع) و همچنین هفته بسیج، اظهار داشت: حضرت امام(ره) تشکل عظیم مردمی بسیج را برای پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی نهادینه کردند، چرا که دشمن اصل اسلام را نشانه گرفته و تفاوتی بین شیعه و سنی هم وجود ندارد.

امام‌جمعه خورموج افزود: دشمنان می‌خواهند اسلام ناب تعطیل شود، چرا که تنها همین اسلام ناب جرأت یافت به سیاست‌های استعماری آن‌ها نهیب بزند و با سیاست‌های خونخوار آنها مقابله کند.

وی با بیان اینکه بسیجیان مخلص، در دفاع مقدس امتحان خود را در عقب راندن دشمن پس داده‌اند، گفت: دشمن تا دندان مسلحی که همه قدرت‌های دنیا از او حمایت می‌کردند، در برابر اراده بسیجیان مخلص ما مغلوب شد و بسیجیان با بذل جان خود و گذشتن از تمام خواسته‌های دنیوی خود، دینشان را به ملت و کشور ادا کردند.

حجت الاسلام زاهددوست ادامه داد: در دوران دفاع مقدس بهترین جوانان این سرزمین برای دفاع از کشور شهید شدند تا امروز ایران اسلامی آنچنان قدرتی پیدا کند که آمریکا نمی‌تواند به آن چپ نگاه کند، بنابراین امروز ما به بسیج و بسیجیان مدیون هستیم.

خطیب جمعه خورموج عنوان کرد: امروز فضای مجازی و رسانه را ابزار مبارزه با اسلام و انقلاب قرار داده است و جوانان ما هم باید با استفاده از همین ابزار وارد میدان جنگ با دشمن شوند و تنها نظاره‌گر نباشند.

وی ادامه داد: هر کسی که به فضای مجازی دسترسی دارد باید در این فضا به دفاع از دین بپردازد و با دشمن مبارزه کند، و بداند که این یک جهاد عمومی است.

امام‌جمعه خورموج گفت: باید بجای فیلتر کردن فضای مجازی، با تولید محتوای دینی و ترویج آن، با دشمن مقابله کنیم و او را شکست دهیم و باید همه باید در این جهاد عمومی وارد میدان شوند.

حجت الاسلام زاهددوست ادامه داد: این همان جهاد تبیین است که مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد مبارزه با دشمن مشخص کردند و وظیفه عمومی و واجب شرعی است که همگان در این خصوص اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha