جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
هاشمی امام جمعه عالیشهر

حوزه / امام جمعه موقت بوشهر کارنامه حضور بسیج در حوادث و بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله و دیگر وقایع را درخشان دانست و گفت: هر جا مردم و کشور دچار مشکلات می‌شوند، بسیج و تفکر بسیجی، کشور را نجات می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی امام جمعه موقت بوشهر، با تبریک سالروز تأسیس بسیج به فرمان حضرت امام(ره) در ۵ آذر سال ۱۳۵۸، با اشاره به مهمترین ویژگی‌های این نهاد مقدس، اظهار داشت: بسیج در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی دارای کارنامه درخشانی است.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: بسیج در گام اول انقلاب در تثبیت نظام اسلامی تلاش‌های مهمی انجام داد و خدمات بسیج در گام اول انقلاب سبب پیشرفت و قدرت آفرینی نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

وی با اشاره به حضور و نقش بسیج در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی در مقابله با معاندان نظام، تصریح کرد: بسیج در ۸ سال دفاع مقدس در خط مقدم جبهه‌ها و عملیات‌ها قرار داشت و پس از جنگ تحمیلی نیز در عرصه سازندگی ایفای نقش کرد.

حجت الاسلام هاشمی، با بیان اینکه بسیج در عرصه جنگ نرم و فرهنگی نیز خوش درخشید، گفت: بسیج در فتنه‌های گوناگون، از جمله ۷۸ و ۸۸ دشمن را زمین‌گیر کرد و بسیجیان در کنار سایر نیروهای امنیتی، انتظامی و سپاه پاسداران اجازه عرض اندام را از دشمن گرفتند.

وی کارنامه حضور بسیج در حوادث و بلایای طبیعی از جمله سیل، زلزله و دیگر وقایع را درخشان دانست و خاطرنشان کرد: هر جا مردم و کشور دچار مشکلات می‌شوند، بسیج و تفکر بسیجی، کشور را نجات می‌دهد.

خطیب نماز جمعه بوشهر بیان کرد: در برهه کنونی که انقلاب اسلامی در جنگ ترکیبی، درگیر با جبهه استکبار و مستکبران عالم است و در آن علاوه بر معیشت و اقتصاد مردم، امید آنان را هم نشانه گرفته است، باز تفکر و فرهنگ بسیجی همچون گذشته می‌تواند ضامن عبور موفق از شرایط باشد که دشمنان در این فتنه جریان تحریم و تحریف برای نظام اسلامی و مردم ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha