دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
فوقی

حجت الاسلام فوقی گفت: نباید در زمینه پاسخ به نیازهای جوانان و نوجوانان در حالی که دشمن همه توانش را برای مأیوس کردن مردم به کار گرفته است، سکوت کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام مهدی فوقی صبح امروز در هم اندیشی جمعی از مبلغین و فعالان فرهنگی اصفهان با موضوع «مسجد تراز انقلاب اسلامی و نقش آن در جذب جوانان و نوجوانان» که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: شهید آیت الله بهشتی (ره) در سخنانی بیان می کند «انقلاب با چهره‌ها و دل‌های افسرده تضمین شدنی نیست».

وی افزود: همه باید با دل‌های پر شور و چهره‌های شاد، در عرصه جهاد تبیین و نشر خوبی‌ها پیش برویم، امروز امید آفرینی رسالت خطیر بر دوش همگان خاصه مبلغین انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: نباید در زمینه پاسخ به نیازهای نوجوانان و نوجوانان، در حالی که دشمن همه توانش را برای مأیوس کردن مردم به کار گرفته است، سکوت کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در خدمت همه فعالان فرهنگی و نخبگان دینی و فکری استان است، تأکید کرد: اگر امروز حرف از تحوّل در تبلیغ می‌زنیم، منظور تبلیغی است که متکی بر چارچوب‌های فکری و زیرساخت‌های دینی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha