دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
البرز /چهار باغ

حجت الاسلام میرزا محمدی تصریح کرد: شخصیت‌هایی همچون آیت‌الله مصباح(ره) به عنوان سردمدار تفکر و اندیشه اسلام ناب زمینه‌ساز حرکت‌های تحولی شدند و این انقلاب با وجود کینه‌توزی‌های دشمن تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از البرز، مراسم بزرگداشت دومین سالگرد ارتحال عمار انقلاب آیت الله محمد تقی مصباح یزدی (ره) و سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم در مدرسه علمیه امام حسن مجتبی علیه السلام چهارباغ برگزار شد.

حجت الاسلام میرزا محمدی در این مراسم با تبیین ابعاد شخصیت این دو یار انقلاب، گفت: روحیه کار و تلاش جهادی بارزترین خصوصیت و ویژگی این دو عزیز بود.

وی افزود: آنها به غایت ولایتمدار بودند و به رهبر و مقتدای خویش عشق می‌ورزیدند. نگاهشان به ولی‌امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا تنها از حیث رعایت سلسله مراتب نبود بلکه نگاهی بس فراتر داشتند و از جنبه اعتقادی به آن می‌نگریستند؛ سخن، نوشته، نگاه، تصمیمات، فعالیت‌ها و اعمال آنها همه در خط ولایت بود. بی‌جهت نیست که عبارت عمار انقلاب در وصف آیت الله مصباح (ره) و مالک اشتر ولایت برای حاج قاسم به کار برده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شخصیت‌هایی همچون آیت‌الله مصباح (ره) به عنوان سردمدار تفکر و اندیشه اسلام ناب زمینه‌ساز حرکت‌های تحولی شدند و این انقلاب با وجود کینه‌توزی‌های دشمن تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha