جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شهیدان، مؤمن بودند زیرا مؤمن کسی است که هرگز با تحولات زمانه رنگ خود را عوض نمی کند و همچنان بر آرمان های خویش ثابت قدم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی عصر امروز در مراسم یادواره شهدای اغتشاشات اخیر کردستان که با محوریت شهید غلامرضا بامدی و سرهنگ یوسفی برگزار شد، در سخنانی عنوان کرد: شهیدان دارای صفات بسیار ویژه ای هستند همانند ایمان به خدا، درستکاری و راستگویی، وظیفه شناسی و...

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بنابراین شهیدان مومن بودند زیرا مومن کسی است که هرگز با تحولات زمانه رنگ خود را عوض نمی کند و همچنان بر آرمان های خویش ثابت قدم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی با اشاره به اینکه انسان خدامحور همواره در انتظار شهادت در راه حق است، افزود: جامعه باید عزت و احترام ویژه ای برای خانواده های شهدا قائل باشند زیرا امنیت امروز ما معلول رشادت و ایثار شهیدان است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: در اغتشاشات اخیر در کشور و استان کردستان شهدای عزیزی برای حفظ امنیت این کشور جان خود را فدا کردند تا این انقلاب به دست دشمنان و نامحرمان نیفتد.

در ادامه این یادواره، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان نیز در سخنانی با اشاره به جایگاه والای شهدا، اظهار داشت: شهیدان دین خود را به این نظام ادا کرده اند و امروز ما باید قدردان این عزیزان و خانواده های آنان باشیم.

سردار آزادی خاطرنشان کرد: شهیدان امنیت برای آسایش ملت ایران از هیچ کوششی دریغ نکردند بنابراین جایگاه این عزیزان برای همیشه در قلب و دل مردم این دیار باقی خواهد ماند.

در پایان این مراسم از خانواده های شهدای اغتشاشات در استان کردستان تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha