یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
تصاویر/ نشست مدیران و کارشناسان شبکه جهانی حضرت ولیعصر (ع)

حوزه/ در نشست کارشناسان شبکه حضرت ولیعصر (عج) بر ضرورت تقویت شبکه ولیعصر به عنوان شبکه پاسخگویی به سوالات و شبهات تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست هم‌اندیشی شبکه جهانی حضرت ولیعصر،(عج)نشست هم اندیشی کارشناسان این شبکه از گروه های علمی مختلف اعم از گروه پاسخ به شبهات وهابیت، گروه علمی ادیان، گروه مهدویت ، گروه تاریخ و گروه خانواده و اخلاق، با حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی به عنوان مدیر این شبکه مذهبی در قم برگزار گردید.

در این نشست نخبگانی، ابتدا گزارشی از فعالیت های این شبکه توسط حجت الاسلام عباسی به عنوان معاونت رسانه ارائه گردید و بعد از اتمام گزارش، مدعوین ضمن تشکر ویژه از حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی بابت فراهم نمودن این فرصت و راه اندازی این شبکه مذهبی و دفاع از عقاید شیعه در فضای رسانه و ماهواره در راستای ارتقاء این رسانه، نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند.

در پایان این نشست، رئیس این شبکه هم متقابلاً از زحمات کارشناسان تشکر ویژه کرده و تصریح نمود: تمام سعی و تلاش خود را در راستای تحقق پیشنهادات و نظرات و ارتقاء کیفیت محتوای و رسانه ای برنامه های این شبکه انجام خواهند داد.

قابل ذکر است که این شبکه مذهبی در سال ۱۳۹۸ توسط آیت الله حسینی قزوینی و در راستایی تبیین و دفاع از عقاید شیعی با حضور ۱۲۰ نفر از کارشناسان و فضلای حوزه راه اندازی گردید.

علاقمندان و مخاطبین می‌توانند از دو طریق ماهواره و یا سایت شبکه جهانی حضرت ولیعصر علیه‌السلام بیننده برنامه های این شبکه باشند.

فرکانس دریافت شبکه جهانی حضرت ولیعصر

ماهواره: Yahsat --- فرکانس: ۱۲۱۴۹ --- جهت: Vertical --- سیمبل ریت: ۲۷۵۰۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ماهواره CA ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    0 0
    🇮🇷به گزارش خبرگزاری حوزه در .۳ آبان۱۴۰۱، کتابچه رایگان «الکترونیک پاسخ‌های کوتاه و مستدل به شبهات فیلترینگ» به همت جمعی از کارشناسان فضای مجازی تدوین شد. بر اساس این گزارش:«به صورت خاص درباره موضوع ماهواره، مقام معظم رهبری به صراحت مطالبی فومودند که پاسخگوی برخی شبهات است. ایشان در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ۱۳۷۸(https://khl.ink/f/2944)، به مناسبت، به مفاسد آزادی ماهواره اشاره، و از تصویب قانون ممنوعیت ماهواره توسط مجلس شورای اسلامی تمجید کرده، با قاطعیت،خواستار تداوم اجرای این قانون شدند. ایشان در همین راستا،در پاسخ به این شبهه که چون تا چند سال دیگر میتوان بدون بشقاب، تصاویر ماهواره را دریافت کرد، پس ماهواره را آزاد کنیم، فرمودند:🔸این منطق درست نیست که ما بگوییم چون تا پنج سال دیگر فنآوری ماهواره پیشرفت خواهد کرد و بدون بشقاب هم مردم ممکن است تصاویر ماهواره را بگیرند، پس از حالا جلویش را باز کنیم! این منطق، منطق صحیحی نیست.آن کسی که این منطق را مطرح میکند، باید بگوید برای جلوگیری از آن، چه کار تازه‌ای باید کرد. این منطق و استدلال، این‌گونه باید نتیجه بدهد. البته دشمن فنآوری را پیشرفته میکند. در مقابل، شما باید فکر کنید که با تطوّر و پیشرفت فنآوری ماهواره، چه کارهایی را میتوانید انجام دهید تا از نفوذ ماهواره جلوگیری کنید. اما این استدلال، که چون دشمن پیشرفت میکند، پس ما بیاییم هر مانعی را از جلوِ راهش برداریم، منطقی نیست. این مانع، علی‌العجاله مانع است. مثل این است که دشمن تا مرزهای ما پیش آمده، آن وقت بگوییم، ما که نمیتوانیم بیشتر از دو ساعت مقاومت کنیم، پس برویم! نه آقا! این دو ساعت را مقاومت کنید، شاید پیروز شدید. این چه حرفی است!؟ قانون ممنوعیت ماهواره - که مجلس شورای اسلامی، چند سال قبل از این، آن را تصویب کرد - یک قانون کاملاً درست و بجا بود. حدّاقلش این است شما توانسته‌اید چند سال این نفوذ را به عقب بیندازید و ان‌شاءالله باز هم خواهید توانست.🔸 متأسفانه به دلیل رویکرد فرهنگی حاکم بر آن دوره و انفعال جریان دینی و انقلابی، به رغم منع قانونی استفاده از ماهواره و توان جلوگیری از پخش آن،در مرحله عمل، استفاده از ماهواره گسترش پیدا کرد و طبعاً تبعات منفی آن نیز – که بسیار بیشتر از ثمرات محدودش بود – دامنگیر جامعه اسلامی ایران شد.» حالا چرا باید اینترنت ماهواره‌ای دشمن در ایران فعال باشد؟
  • يَا مَن لَّهُ الْهَوَاءُ وَالْفَضَاءُ CA ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
    0 0
    سلام آقا جان! شما در دیدار جمعی از ناشران (۱۳۷۸) فرمودید باید ببینیم چه کارهایی را میتوانیم انجام دهیم تا از نفوذ ماهواره جلوگیری کنیم. منظور ماهواره از جنس نور ما نیست! منظور ماهواره ای است که تحت مدیریت و مشارکت نادرست است و شبکه های نادرست را فراهم میکند. ارتباطات ماهواره‌ای یاه‌ست/الیاه سات (ابوظبی) خدماتی چون دیتا ارائهٔ سرویس‌های پخش تلویزیون‌های ماهواره‌ای و سرویس اینترنتی را برای سازمان‌های خصوصی و دولتی ارائه می‌دهد با تعداد زیادی از شبکه‌های ضد انقلاب و فاسد فارسی‌زبان. ایا ما با عمل اینها راضی هستیم؟ علی(ع):«الراضی بفعل قوم کالداخل فیه معهم، و علی کل داخل فـی باطـل اثمـان: اثـم العمل به، و اثم الرضا به؛ هرکه به کردار عده اي راضی باشد، مانند کسی است که همراه آنان، آن کار را انجام داده باشد و هر کس به کردار باطلی دست زند او را دو گناه باشد؛ گناه انجام آن و گناه راضی بودن به آن.» ما در دانشگاه دشمن نه درس میخوانیم، نه کار میکنیم و نه تدریس! آمریکا (و انگلیس و کانادا و...) خودش توانایی ندارد چه برسد به آموزش دادن به دیگران! پرتاب ماهواره انگلیس با شکست روبرو شد (https://www.iribnews.ir/00FZB5)! آقا جان! ما هم (با مدیریت ملت امام حسین!) میتوانیم! در دیدار مردم أصفهان۱۴۰۱/۰۸/۲۸، شما گفتند:«در همین اغتشاشات، کارهای بزرگی انجام گرفته که اگر مقایسه کنیم هفته‌های دیگر و ماه‌های دیگر را، یک نتیجه‌ی بزرگی به دست می‌آید.» «دستیابی دانشمندان ایرانی به روشی جدید برای درمان سرطان خون؛ بومی‌سازی یک دستگاه کلیدی برای چاه‌های نفت و گاز؛ خطّ آهن بخش مهمّی از بلوچستان [افتتاح شد]؛ چندین کارخانه راه افتاد؛ پالایشگاه فراسرزمینی راه افتاد در یکی از کشورها؛ بهره‌برداری از شش نیروگاه برق در همین چند هفته اتّفاق افتاد؛یکی از بزرگ‌ترین تلسکوپ‌های جهان در همین ایّام تمام شد، به بهره‌برداری رسیدو رونمایی شد؛از ماهواره‌بر رونمایی شد، از یک موشک جدید رونمایی شد.» فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه آیین آزمایش دستاورد بزرگ آبان ۱۴۰۱ در پایگاه فضایی پرتاب ماهواره این نیرو گفت:«کشور‌های مستکبر به سرکردگی رژیم پلید و تروریستی امریکا با بسیج تمامی عده و عده خود در مقابل پیشرفت ملت عظیم‌الشأن ایران صف‌آرایی کرده‌اند و تحمل موفقیت‌های غرور انگیز جمهوری اسلامی ایران را ندارند.» شبکه ی ملی ملت امام حسین را باید شناخت!🇮🇷🌏🇵🇸