یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
زیویار

حوزه/ استاندار لرستان گفت: مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی در یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر برگ زرینی در تاریخ انقلاب به ثبت خواهند رساند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، فرهاد زیویار، استاندار لرستان امروز در مراسم گرامیداشت یوم الله دهه فجر در مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد با اشاره با گرامیداشت سالگرد چهل و چهارمین فجر جمهوری اسلامی و اعیاد ماه رجب بیان کرد: ایام الله دهه فجر و تقارن با ماه پر از معنویت رجب فرصتی مغتنم برای اشاعه فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه است.

وی ادامه داد: جای شکر دارد که در مملکتی زندگی می کنیم که زیر پرچم دین ، اسلام و انقلاب زندگی می کنیم.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در همه عرصه ها حرف برای گفتن دارد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز با پیشرفت در عرصه های گوناگون کارستان و معادلات و نظریات انقلاب در دنیا را متحول کرده و همه معادلات انقلاب های پیش از آن را تغییر داده است.

زیویار با بیان اینکه ملت غیور، ولایی و انقلابی ایران اسلامی با الگو قرار دادن عاشورای حسینی نتوانستن را به توانستن تعبیر کرده است، خاطرنشان کرد: ملت ایران مقاوم، پرتلاش و با بصیرت در مقابل انواع تحریم، ترور و هجمه های دشمنان ایستادگی کرده و به مقاومت خود ادامه خواهد داد.

وی در پایان با بیان اینکه مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی در یوم الله ۲۲ بهمن نیز بار دیگر برگ زرینی در تاریخ انقلاب به ثبت خواهند رساند، گفت: مرم شجاع و انقلابی لرستان همگام با آزادی خواهان جهان فریاد مرگ بر استکبار و مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد و بار دیگر انزجار خود را از دشمنان اسلام و انقلاب به جهانیان نشان می دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha