چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
فلاح

حوزه/ فلاحی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نگاه برابری حقوق زن و مرد در کمالات انسانی و ارزش ها را برای زنان رقم زد، گفت: اسلام و انقلاب نگاه ابزاری به زن را نهی کرده و همواره در تلاش بوده است زن را به جایگاه ارزش های الهی و اجتماعی خود برساند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، آرزو فلاحی نیا مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر امروز در نشست «منزلت اداری زن در راستای آگاه سازی در حوزه عفاف و حجاب» در جمع اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای لرستان که در دانشکده فنی و حرفه ای پسران خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه نقش انقلاب اسلامی ایران در احیای هویت زنان و فعالیت در عرصه های گوناگون با حفظ حرمت و جایگاه زن در آموزه های الهی و قرآنی ستودنی است، تصریح کرد: حضور فعال زنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، پژوهشی، سیاسی و اجتماعی چشمگیر است .

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نگاه برابری حقوق زن و مرد در کمالات انسانی و ارزش ها را برای زنان رقم زد، افزود: اسلام و انقلاب نگاه ابزاری به زن را نهی کرده و همواره در تلاش بوده است زن را به جایگاه ارزش های الهی و اجتماعی خود برساند.

استاد حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به اینکه زنان امروز در تشکیل و ایجاد تمدن نوین اسلامی نقش مهمی دارند، خاطر نشان کرد: زنان جامعه اسلامی با تلاش و تبلیغ مستمر در جبهه مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن تلاش می کنند.

فلاحی نیا در پایان با اشاره به اینکه فعالان حوزه های دینی، علمی و فرهنگی رسالت مهمی در راستای تحقق اهداف جهاد تبیین بر عهده دارند، گفت: تربیت نیروهایی مومن، ولایی و در تراز انقلاب اسلامی از رسالت های مهم فعالان حوزه های دین، علم و فرهنگ است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha