یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
سلسله نشست

حوزه/سلسله نشست های هم اندیشی با محوریت گفتمان سازی و ارائه راهکار تحت عنوان انقلاب در انقلاب در دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمدحسن محمدی بهزاد مسئول تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران گفت:به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن ماه؛ چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب عظیم و شکوهمند اسلامی، سلسله نشست های هم اندیشی با محوریت گفتمان سازی و ارائه راهکار تحت عنوان انقلاب در انقلاب در دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران برگزار میگردد.

وی ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن افزود: وظیفه یکایک ما در قبال نعمت انقلاب اسلامی، تلاش برای حفظ و تداوم ارزش ها و آرمان های حقیقی آن است و این مهم به وسیله پویایی، بومی سازی و اسلامی کردن ساختار ها و نهاد های نظام اسلامی محقق میشود. هدف از برگزاری اینگونه نشست ها، هم اندیشی نخبگانی دانشجویان و اساتید برای ارائه راهکار های مناسب جهت مرتفع کردن نواقص و پویایی در انقلاب عزیزمان است. در واقع عنوان این نشست از جمله معروفی گرفته شده است که بیان میکند(اگر در انقلاب، انقلاب نشود، بر انقلاب، انقلاب خواهد شد) و این مطلب به خوبی بیانگر اهمیت پویایی انقلاب و عدم رکود روحیه انقلابی گری است. ضمناً موضوعات آینده این نشست شامل انقلاب اجتماعی_فرهنگی، انقلاب اداری، انقلاب اقتصادی و... خواهد بود.

مسئول تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران گفت:نشست اول با محوریت انقلاب اجتماعی_فرهنگی یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ رأس ساعت ۱۲:۴۵ باحضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر صفدر الهی رادعضو هیئت علمی گروه کلام و فلسفه دین موسسه امام خمینی در محل تالار دکتر کی نیا برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha