شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 7, 2024
کد خبر: 1070678
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
ازن

حوزه/ امام جمعه ازنا گفت:ایران اسلامی یک ضلع قدرتمند در جهان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام علی سپهوند، امام جمعه ازنا امروز در نشست بصیرتی رهروان ولایت در جمع برخی دانش آموزان مدارس با اشاره به اینکه دانش‌آموزان آینده سازان انقلاب اسلامی ایران هستند، گفت: دانش آموزان با اخلاص، مطالعه و تلاش در راستای صیانت از ارزش های والای اسلام و انقلاب تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان نسبت به توطئه ها و نیرنگ های دشمنان اسلام و نظام آگاه باشند، اظهار کرد: دانش آموزان باید دشمن شناس و استکبار ستیز باشند و برای رسیدن ایران به خودکفایی در عرصه های گوناگون تلاش علمی و پژوهشی خود را بکار گیرند.

امام جمعه ازنا با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز در عرصه های گوناگون نظامی، دفاعی، پزشکی، علمی و .. در جایگاه های برتر در جهان قرار دارد، خاطر نشان کرد: با وجود همه مشکلات و تحریم هایی که دشمنان برای ما ایجاد کرده اند، اما به لطف خداوند و تلاش متخصصان جوان ایران در حوزه های گوناگون ایران امروز در همه بخش ها حرف های بسیاری برای گفتن دارد .

حجت الاسلام ازنا در پایان با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز یک ضلع قدرتمند در جهان است، گفت: امروز پیشرفت های ایران در عرصه های گوناگون خاری در چشم دشمنان است و همین عامل موجب عصیانیت و دشمنی آمریکا و همپیمانانش با ایران اسلامی شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha