یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
آزمون خواهران

حوزه/معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: سمن ها در ایجاد فرهنگ دینی و ترویج اخلاق قرآنی در جامعه موثر خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سمیه عزیزی، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان لرستان امروز در نشست مجازی با موضوع «تاسیس و کارآمدی سمن های دانش آموختگان» ویژه مدیران، معاونان، دبیران و اعضای مجمع دانش آموختگان مدارس علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه سمن ها سازمان های مردم نهادی هستند که با مشارکت دانش آموختگان حوزه های علمیه ایجاد و راه اندازی می شوند، گفت: سازمان ها و سمن های مردم نهاد حوزه های علمیه خواهران در زمینه های گوناگون دینی، فرهنگی و اجتماعی فعالیت دارند.

وی بیان کرد: خواهران مبلغه می توانند با ایجاد سمن ها در کاهش آسیب های اجتماعی اثرگذاری داشته باشند.

معاون فرهتنی تبلیغی حوزه علمیه خواهران لرستان با تاکید بر اینکه باید طلاب در حال تحصیل را به دانش و مهارت تبلیغی مجهز نماییم، خاطر نشان کرد: طلاب پس از فارغ التحصیلی در راستای اشاعه فرهنگ دینی و ترویج فرهنگ قرآنی و همچنین کاهش و رفع آسیب های اجتماعی یاری رسان سایر نهادها و دستگاهها باشند.

در این نشست مجازی، میرصالحی رئیس اداره سازماندهی و شبکه سازی و خانم خانی کارشناس سازماندهی و شبکه سازی در مورد جایگاه و پیشینه سمن ها و همچنین نحوه شروع تا ثبت نهایی سمن ها مطالبی را ارائه دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha