سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
کارگاه تخصصی پاسخ به شبهات در مدرسه علمیه سیدالشهدا(ع) خرمشهر

کلاس های تخصصی پاسخ به شبهات فرق ضاله وهابیت و یمانی ویژه جمعی از طلاب و مبلغین شهرستان خرمشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، کلاس های تخصصی پاسخ به شبهات فِرَق ضالّه وهابیت و یمانی ویژه جمعی از طلاب و مبلغین شهرستان خرمشهر، امروز پنجشنبه برگزار شد.

بنا به گفته حجت الاسلام حداد، معاون آموزش مدرسه علمیه سیدالشهدا(ع) شهرستان خرمشهر، در ادامه جلسات، نشست‌ها و فعالیت های روحانیون مبلغین شهرستان یک دوره کلاس تخصصی توسط اساتید مسلط به مباحث پاسخگویی به شبهات وهابیت و فرقه ضاله ی یمانی در محل مدرسه علمیه سیدالشهدا خرمشهر برگزار شد.

وی ادامه داد: در این دوره جمعی از روحانیون و طلاب علاقمند حضور پیدا کرده و نسبت به چگونگی مواجهه و برخورد با این پدیده های منحرف آگاهی ها و معلومات خود را بیش از پیش افزایش دادند.

معاون آموزش مدرسه علمیه سیدالشهدا(ع) شهرستان خرمشهر افزود: هدف از برگزاری این کارگاه تخصصی افزایش آمادگی طلاب و مبلغین در مسیر تبلیغ دین و جلوگیری از ترویج انحراف های دشمنان قسم خورده مکتب تشیع است.

وی بیان کرد: در برگزاری کلاس های تخصصی پاسخ به شبهات فرق ضاله وهابیت و یمانی ویژه جمعی از طلاب و مبلغین شهرستان خرمشهر از حجت الاسلام اسفندیاری، وکیلی و روستایی به عنوان استاد حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha