جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
مزار آیت الله خسروشاهی

حوزه/ با تأیید مراجع عظام تقلید، پیکر ایشان با رعایت موازین شرعی و قانونی به «کتابخانه عمومی مرکز بررسی‌های اسلامی» واقع در منطقه پردیسان قم منتقل و در مکانی که وصیت کرده بود دفن گردید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله «سید هادی خسروشاهی» در ۸ اسفند ۱۳۹۸ در بیمارستان مسیح دانشوری تهران دار فانی را وداع گفت.

پیکر ایشان در آن زمان به دلیل شرایط کرونایی، به صورت امانت در «بهشت معصومه(س) قم» به خاک سپرده شد.

بعد از مدتی و با تأیید مراجع عظام تقلید، پیکر ایشان با رعایت موازین شرعی و قانونی به «کتابخانه عمومی مرکز بررسی‌های اسلامی» واقع در منطقه پردیسان قم منتقل و در مکانی که وصیت کرده بود دفن گردید.

سنگ مزار آیت الله خسروشاهی دیروز دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - در سومین سالگرد ارتحال - در این کتابخانه نصب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خسروشاهی IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    2 11
    الله اکبر . چه جالب . مگر هر وصیتی نافذ است ؟ چند سالی است حضرات وصیت میکنند . که برایشان قبر و مقبره تهیه کنند . به کدام مجوز عقلی . حکومتی . شهری . انسانی یک فرد را از قبرستان عمومی شهر بعد از سه سال برمیدارند میبرند در فقط شهر آنهم کتابخانه دفن میکنند !؟!؟ به کدام منطق ؟ به کدام دلیل ؟ اداره اطلاعات . شورای شهر . استانداری . فرمانداری . شهرداری . علمای شهر کجایند ........حالا اگر وصیت بود مرا ببرید کربلا . وادی السلام نجف . مشهد ...خوب میشد یه دلیل عقلی پیدا کرد . اما از قبرستان عمومی شهر آنهم بعد از سه سال با خرج بسیار وحشتناک زیاد . ........از حوزه نیوز متعهد و حوزوی متعجبم چطور این خبر زشت را منتشر میکند . برای طرف که خودش در زمان حیاتش جرات نکرد آیت الله بنویسید اما حوزه نیوز آیت الله مینامدس و...... واقعا متأسفیم .
  • مقاوم بی نام IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    0 0
    من هم وصیت میکنم مرا جلو صحن امام رضا ع روبروی بارگاه مطهر دفن نمایید . خیلی دوست دارم زایرین درین مسیر از روی قبر من ردشوند وبه حرم ورود نمایند. با تشکر
    • حسین IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 0
      یک چند صد میلیونی این وصیت خرج دارد می دانید یک قبر در حرم امام رضا قیمت ان چقدر است اندازه یک خرید خانه 60 و 70 متری قیمتش هست
    • ماجرایِ گمنام ها CA ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
      0 2
      ﷽. اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ! به تو دلبسته شدم به شبای جمعه ی کربلا وابسته شدم! گر چه دوریم به یاد تو سخن میگوییم /بعد منزل نبود در سفر روحانی (https://hawzahnews.com/x9BWn). هر کجا که هستیم، همه در یک دل و روح و باغ و بیت هستیم... بیت الزهرا، بهشت زهرا، بیت رهبری! زیر سایه آقا! زیر یک سقف با شهدای آسمانی! سید ابولفضل کاظمی از رزمنده‌های دفاع مقدس و راوی هشت سال جنگ تحمیلی در مراسم «باستاره‌ها»، به یادمان شهید ابراهیم هادی در بهشت زهرا(س) اشاره کرد و از نقش عشق وعلاقه شهدا به حضرت امام حسین(ع) سخن گفت (https://tn.ai/2536194). ماجرای قبر شهید شنیدنی است ... و ما عشق را پشت در این خانه دیدیم! سلام بر کسانی که شب را میجنگند و صبح هنگام با کفن بازمیگردند! باید 🌏 جدیدی بسازیم! برای همه فرزندان فاطمه(س) -در ایران و عراق و یمن و سوریه- در 🇵🇸!