پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کد خبر: 1074159
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
س

حوزه / امام جمعه کاشان گفت: شهدا وظیفه خود را انجام دادند و امروز وظیفه ما است که آن مسیر را استمرار بخشیم و پشت سر رهبری تا ظهور امام زمان(عج) حرکت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی شب گذشته با حضور در منزل خانواده شهید محمد فلاح و علی اکبر فلاح زاده از ایثارگری‌های آنها تجلیل و قدردانی کرد.

امام جمعه کاشان، در این دیدارها با اشاره به اینکه بیان خاطرات شهدا بسیار آموزنده است، اظهار داشت: بصیرت نسل جوان و نوجوان دوران دفاع مقدس از کسانی که ائمه را دیده بودند، بسیار بالاتر بود.

وی افزود: انقلابی که خداوند در دل رزمندگان در لبیک به حضرت امام(ره) به عنوان نائب امام زمان(عج) بوجود آورد، برای همگان درس آموز است.

امام جمعه کاشان، با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امام راحل، امامِ تحول بودند و دل‌های مردم را دگرگون کردند، افزود: از سال ۴۲ تا پیروزی انقلاب اسلامی، نسل قبل حضرت امام(ره) را یاری نمودند و بعد از انقلاب تا به امروز نیز نسل دهه‌های شصت و هفتاد و هشتاد و نود، با حمایت از انقلاب، زمینه ساز حرکت با قدرت نظام اسلامی در مسیر پیشرفت هستند.

وی با اشاره به اینکه پدر شهید فلاح واقف مسجد روستای برزآباد بود، گفت: خداوند کسی را که دوست داشته باشد را توفیق ساخت مسجد به او می‌دهد و در روایت هم داریم اگر خداوند برای کسی اراده خیری بخواهد، او را در مسجد، وقف، کار عمرانی و کارهای فرهنگی مسجد به کار می‌گیرد.

امام جمعه کاشان، یادآور شد: شهدا وظیفه خود را انجام دادند و امروز وظیفه ما است که آن مسیر را استمرار بخشیم و پشت سر رهبری تا ظهور امام زمان (عج) حرکت کنیم.

انتهای پیام. /

وظیفه امروز ما، استمرار مسیر شهدا است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha