سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ |۱۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 18, 2024
سلاله

حوزه/ مدیر مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله گفت: هم‌زمان با فرارسیدن نیمه‌شعبان و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (عج)سادات نوجوانِ مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله از منتظران ظهور حضرت مهدی (عج) پذیرایی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، علیرضا طاووسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، درباره اهم برنامه های این مرکز در آستانه نیمه شعبان اظهار کرد: مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله با نگاه به آینده سعی در طراحی برنامه های کاربردی مبتنی بر شعار خود « آینده را امروز طراحی ‌کنیم»قرار داده است.

وی ابراز کرد: این مجموعه با هدف رشد دادن سادات در جهت تعظیم و تکریم آنها در دو عرصه « تربیت جامع شامل تربیت دینی و استعدادپروری در ابعاد معرفتی، اخلاقی و رفتاری» و عرصه «مدیریت شبکه سرمایه های انسانی با بهره گیری از رویکرد تصدی گری»در سطح ملی موجودیت یافته است.

مدیر مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله تصریح کرد: شاخص های هدایت دانش آموزان به رشته‌های تخصصی در مرکز سلاله بر اساس فرم‌های رصد استعدادی که توسط مربیان استعدادی و بر اساس شاخص‌های یادگیری، پیشرفت، خلاقیت و روحیه پرسش‌گری و تحقیق تکمیل می‌شود، تست هوش وکسلر، فرم‌های علاقه سنجی خانواده و دانش‌آموز و در نهایت نظر مربی و مشاور در رشته‌های تخصصی گروه‌بندی می‌شوند.

وی افزود: این مرکز در دو شعبه اصفهان و قم بیش از ۲۷۰ دانش آموز نخبه سید را شناسایی کرده و تحت پوشش برنامه های خود قرار داده است و بر علومی که در آینده مورد نیاز کشور خواهد بود، تاکید دارد، بر همین اساس در حال حاضر گروه‌های تخصصی علوم و فناوری در سه دسته برنامه‌نویسی، رباتیک و نانوتکنولوژی و گروه‌های فرهنگ و هنر در شاخه‌های ادبیات، هنرهای دستی و تجسمی و تولیدات رسانه در مرکز ایجاد شده است.

طاووسی خاطرنشان کرد: در راستای برنامه های کاربردی مرکز به مناسبت فرارسیدن نیمه‌شعبان و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیة الله الاعظم (عج)سادات نوجوانِ مرکز تربیتی و پرورش استعداد سلاله اقدام به برپایی موکب پذیرایی و فرهنگی از ۱۱ شعبان مصادف با میلاد حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام تا روز چهارشنبه هم‌زمان با میلاد امام زمان (عج) کرده اند.

وی با بیان اینکه برپایی این موکب با هدف ارائه خدمت به منتظرین ظهور بقیة الله الاعظم (عج) است ، عنوان کرد: پذیرایی چایی، شلغم، سیب‌زمینی سرخ‌ کرده، آش، غرفه کودک و اجرای گروه سرود سلالةالنبی ازجمله خدمات این موکب پذیرایی و فرهنگی بوده که توسط نوجوانان مرکز سلاله برپا شده‌است.

پذیرایی سادات نوجوان از منتظران ظهور بقیة الله الاعظم (عج) + عکس

پذیرایی سادات نوجوان از منتظران ظهور بقیة الله الاعظم (عج) + عکس

پذیرایی سادات نوجوان از منتظران ظهور بقیة الله الاعظم (عج) + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha