جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
تصاویر/ مراسم درختکاری در مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین

حوزه / با حضور معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور و مدیر حوزه علمیه استان قزوین، چند نهال در محوطه ساختمان مدیریت حوزه استان کاشته شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از قزوین، با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور و حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین، مراسم کاشت نهال در محوطه ساختمان مدیریت حوزه استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی در حاشیه این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت ولی عصر(عج) گفت: درخت مظهر زیبایی و حیات و یکی از زیباترین و پرثمرترین نعمت‌های بیکران خداوند است که بخش مهمی از نیازهای انسان را برآورده می‌سازد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: درخت از گرانبهاترین آفریده‌های خداوند برای انسان است و نقش حیاتی که در زندگی همه موجودات زنده، به‌ویژه انسان‌ها دارد و اسلام تاکیداتی زیادی در این زمینه دارد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: درخت نماد آبادانی و شاخص سرسبزی و خرمی، مظهر زندگی، سبب لطافت هوا و آسایش و رفاه انسان و صفا و پاکی طبیعت می‌باشد؛ از بین بردن یک درخت در پارک‌ها و خیابان‌ها و معابر عمومی به‌معنی تعرض به حق همه افراد جامعه است، چرا که درخت نقش مهمی در زندگی انسان‌ها ایفا می‌کند

وی ادامه داد: اگر اهمیت درخت و آثار آن برای ادامه زندگی، بیشتر برای مردم تبیین شود و درختکاری در زمان مناسب و راه‌های نگهداری از آن به‌صورت یک فرهنگ درآید، نتیجه مطلوب‌تری به دست خواهد آمد

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: در شرایط کنونی که آلودگی‌های زیست محیطی در حد اعلای خود هستند، به افزایش درختان بسیار بیشتر از قبل نیاز است.

کاشت نهال در محوطه ساختمان مدیریت حوزه علمیه قزوین + عکس

کاشت نهال در محوطه ساختمان مدیریت حوزه علمیه قزوین + عکس

کاشت نهال در محوطه ساختمان مدیریت حوزه علمیه قزوین + عکس

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha