دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
صفایی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تلاش برای تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور برای ایجاد رضایتمندی مردم را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، خواستار پیگیری مسئولان جهت تحقق مصوبات سفر شد و گفت: یکی از مصوبات مهم سفر اول و دوم مساله راه آهن است که مسئولان استان بایستی به صورت جدی پیگیر آن باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تلاش برای تحقق مصوبات برای رضایتمندی مردم را خواستار شد و افزود: مصوبات خوبی در سفر دوم رئیس جمهور و هیئت دولت بود که لازم است مسئولان استان برای اجرایی شدن آنها تلاش وافر به خرج دهند.

امام جمعه بوشهر با تقدیر از تلاش هیئات مذهبی، مسجدها، تکایا و موکب‌ها به جهت برگزاری مراسمات در اعیاد شعبانیه گفت: مردم بوشهر نشان دادند که در عرصه دین و دینداری با تمام توان پای کار هستند و این جشن ها در همه نقاط استان به شکلی بسیار باشکوه برگزار شد.

وی خواستار حمایت مسئولان استان برای تداوم برپایی این برنامه ها شد و گفت: باید با برنامه ریزی مناسب و جامع فرهنگ مهدویت نهادینه و ترویج شود و سبک زندگی مهدوی در دستور کار همگان باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در ادامه با اشاره به در پیش رو بودن عید نوروز و حضور مسافران در استان، خواستار توجه به مسائل فرهنگی شد و گفت: مسائل فرهنگی برای مدیریت جامعه اصل و اولویت است؛ همچنین برای این ایام که جمعیت زیادی وارد استان می شود باید امنیت آنها به طور کامل تامین شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به در پیش رو بودن ماه مبارک رمضان گفت: در این ماه نیازمندان و فقیران شناسایی و کمک لازم به آنها انجام شود تا این افراد در شب‌های عید شرمنده خانواده‌های خود نباشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha