پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
ک

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان با حضور در منزل خانواده شهیدان بارفروش، با مادر این شهیدان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، نماینده ولی فقیه در کاشان، شب گذشته با حضور در منزل خانواده شهیدان بارفروش، با مادر این شهیدان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در این دیدار ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، با اشاره به بخشی از دعای افتتاح، اظهار داشت: در انتهای دعای افتتاح، می‌گوییم، ما مشتاق تشکیل دولت امام زمان(عج) هستیم که در آن دولت، مسلمانان و اسلام در تمام دنیا عزیز و منافقین و نفاق ذلیل می‌شوند.

امام جمعه کاشان، افزود: در ادامه دعای افتتاح درخواست می‌کنیم که خداوند در دولت مهدوی، ما را از کسانی قرار دهد که دیگران را به اسلام دعوت می‌کنند.

وی تصریح کرد: از دعای افتتاح درس می‌گیریم که همت خود را بلند در نظر بگیریم و نمی‌خواهیم از افراد عادی دولت امام زمان(عج) باشیم، بلکه باید همت ما بلند باشد.

امام جمعه کاشان، در این دیدار کتاب «تنها گریه کن»، خاطرات مادر شهید معماریان را به مادر و نوه‌های شهیدان بارفروش هدیه داد، که مقام معظم رهبری در ابتدای این کتاب متنی را بدین مضمون مرقوم فرمودند، "با شوق و عطش این کتاب شگفتی ساز را خواندم و چشم و دلم را شستشو دادم، همه چیز در این کتاب عالی است، راوی، روایت، نگارش و سلیقه تدوین و گردآوری عالی است و همچنین نگاه مرحمت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به شهید و مادرشان در عنایت علّو و رحمت، هیچ سرمایه معنوی برای کشور و انقلاب و ملت برتر از این‌ها نیست".

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به داستان مادر شهید معماریان، یادآور شد: محمد معماریان سال ۶۵ به شهادت رسید، ولی اول محرم سال ۶۸ مادر شهید، همراه خانواده به بیرون از شهر رفته بودند که مادر شهید زمین خورده و پایش آسیب دید، با همین درد پا به مسجد می‌رفت و برای تدارک مراسم کمک می‌کرد، تا اینکه در شب عاشورا بعد از مراسم به خانه رفته و خوابید، در خواب محمد را می‌بیند که با دوستان شهیدش عزاداری می‌کنند، یک دفعه محمد مادر را دید و به سمت او می‌آید و گفت، من چند روز پیش به زیارت امام حسین(ع) رفتم و این شال سبز را از آنجا آوردم، بعد از سر تا پای مادر را دست کشیده و همان شال را به پای مادر بست، وقتی مادر شهید از خواب بیدار می‌شود، می‌بیند پارچه کهنه‌ای که به پایش بسته بوده باز شده و همان شال سبز به پایش بسته شده است و پایش هیچ دردی ندارد. مادر شهید معماریان شال سبز را در شیشه‌ای کوچک قرار می‌دهد، روزهای اول هر کسی که به خانه شهید می‌آمد، مادر شهید یک نخ از این شال را به او می‌داد تا به برکت آن شفا بگیرد، ولی بعد از چند روز به توصیه یکی از علما قسمتی از این شال را در آب گذاشت و به نیت شفا آن آب را به مردم می‌داد و الان ۳۳ سال است که این معجزه شهید را به همراه دارد و افراد زیادی از این شال شفا گرفته‌اند.

 نماینده ولی فقیه در کاشان نیز در حاشیه کتاب «تنها گریه کن» این متن را به یادگاری برای خانواده شهید بارفروش نوشت، "امیدوارم نوه‌ها آینده خوبی داشته باشند و همه ما مشمول شفاعت شهدای عزیز باشیم، محتاج دعای شما"

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha