چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
تصاویر/ پانزدهمین جشن گلریزان در کاشان برای کمک به زندانیان غیر عمد

حوزه / عضو هیئت امنای ستاد رسیدگی به امور دیه کاشان با تأکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات مردم، گفت: کسی که می‌خواهد عبد صالح خدا باشد، باید خدمتگزار مردم هم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، ابوالفضل کریمشاهی عضو هیئت امنای ستاد رسیدگی به امور دیه کاشان، امشب در پانزدهمین جشن گلریزان کمک به زندانیان غیر عمد کاشان که با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، فرماندار کاشان  و جمعی از مسئولان و خیرین در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مجموعه و قدردانی از کمک خیرین شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، اظهار داشت: انتظار داریم همانند دوره‌های قبل با کمک خیرین بتوانیم زندانیان و محکومین غیر عمد و مالی در بند را به آغوش گرم خانواده‌هایشان برگردانیم.

وی به نقش بی‌نظیر خیرین شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در کمک به زندانیان جرایم غیرعمد و نیازمندان اشاره کرد و یادآور شد: اگر چند ماه گذشته کوچکترین اغتشاشی در این شهرستان خصوصا در آران و بیدگل به‌وجود نیامد، به خاطر فعال بودن واحدهای صنعتی و نقش خیرین در کمک به نیازمندان بود.

کریمشاهی، با اشاره به گلایه‌های موجود در عرصه برگزاری این مراسم و کمک به جامعه هدف، خاطرنشان کرد: نباید مسئول ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان کاشان ۱۰ روز منتظر پاسخ مسئولی در این شهرستان برای هماهنگی برگزاری جشن گلریزان باشد.

عضو هیئت امنای ستاد رسیدگی به امور دیه کاشان، با تأکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات مردم، گفت: مسئولی برای شهرستان کاشان انتخاب شود که ضمن درک مشکلات، وقت بیشتری را برای مردم در نظر داشته باشد.

وی تصریح کرد: درست است که نماز و روزه از شعائر دین اسلام می‌باشد، اما کسی که می‌خواهد عبد صالح خدا باشد، باید خدمتگزار مردم هم باشد.

عضو هیئت امنای ستاد رسیدگی به امور دیه کاشان، با قدردانی از استقبال خیرین آران و بیدگل در کمک ۴ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومانی در نخستین جشن گلریزان این شهرستان، اظهار کرد: در سال‌های آینده جشن گلریزان علاوه بر کاشان و آران و بیدگل، در شهرهای نوش آباد و ابوزید آباد نیز برگزار خواهد شد.

علی راحمی رئیس ستاد دیه کاشان نیز در این مراسم از جمع آوری ۳ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان در پانزدهمین جشن گلریزان کاشان برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل خبرداد و گفت: این کمک‌ها توسط خیران و نیکوکاران شهرستان کاشان اهدا و جمع‌آوری شده است.

وی افزود: با کمک خیرین، زمینه آزادی بخشی از زندانیان در سال جاری فراهم می‌شود و هرچه میزان کمک‌ها افزایش یابد، ستاد دیه نیز کمک‌های بهتری به جامعه هدف خود ارائه خواهد داد.

رئیس ستاد دیه کاشان، با ابراز خرسندی از برگزاری پانزدهمین جشن گلریزان در شهرستان کاشان، یادآور شد: امیدواریم با همکاری خیرین بتوانیم موجبات آزادی ۱۴۰ نفر بدهکار مالی گرفتار در زندان را فراهم کنیم.

انتهای پیام. /

مسئولان خدمتگزار مردم باشند

مسئولان خدمتگزار مردم باشند

مسئولان خدمتگزار مردم باشند

مسئولان خدمتگزار مردم باشند

مسئولان خدمتگزار مردم باشند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha