یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
البرز

حوزه/ استاندار البرز گفت: در شرایط کنونی که دشمنان، نوجوانان و دانش آموزان ما را مورد هدف دسیسه‌های خود قرار داده‌اند، باید برای این قشر برنامه‌های متنوع فرهنگی و آگاهی بخشی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از البرز، مجتبی عبداللهی استاندار البرز امروز در جلسه قرارگاه جهاد تبیین استان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: جهاد تبیین از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری و یک فریضه دینی است.

وی افزود: متولیان فرهنگی استان باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در عرصه‌های مختلف برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در استان اقدام کنند.

عبداللهی گفت: تأثیرگذاری اقدامات و برنامه‌های فرهنگی منوط به بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها، بسیج مدیران و متخصصان در سطوح مختلف و شکیبایی و پیگیری مداوم است که باید در استان البرز این مهم مد نظر قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که دشمنان، نوجوانان و دانش آموزان ما را مورد هدف دسیسه‌ها قرار داده‌اند، باید برای این قشر برنامه‌های متنوع فرهنگی و آگاهی بخشی داشته باشیم.

استاندار البرز اظهار کرد: نتیجه بخشی این قرارگاه در گرو هم‌اندیشی بیشتر در قالب برگزاری جلسات مستمر با حضور کارشناسان و مدیران مرتبط است.

وی تصریح کرد: تبیین اقدامات صورت گرفته و تاثیر آنها در جامعه، عامل مهمی در کسب رضایتمندی مردم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha