پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
تصاویر/ افطاری های وحدت و مقامت در چالدران

حوزه/ حجت الاسلام حق ورودی زاده گفت: تحقق دولت اسلامی و بیانیه گام دوم در کشور نیاز به وحدت اسلامی بین مردم، روحانیت و مسئولین دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حسین حق وردی زاده، شامگاه سه شنبه در مراسم افطاری وحدت و مقاومت که در تالار آیدانه چالدران برگزار شد، اظهار داشت: دورهمی روحانیون و علمای شیعه و سنی ضمن این که وحدت را تقویت می کند، اعلان علنی حمایت از مظلومین فلسطین، جبهه مقاومت و ملت های آزاده دنیا است که در برابر استکبار و استعمار ایستاده اند و مقاومت می کنند.

وی اضافه کرد: تحقق دولت اسلامی و بیانیه گام دوم در کشور نیاز به وحدت اسلامی بین مردم، روحانیت و مسئولین دارد و اگر می خواهیم پرچم اسلامی را در دنیا برافراشته کنیم، باید وحدت را به عنوان یک اصل و راهبر خود در اولویت قرار دهیم و بدان پایبند باشیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چالدران ایمان و انگیزه الهی و وحدت را عامل پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: مردم ایران با انگیزه الهی قیام کرده و انقلاب کردند و ان شاءالله پرچم این نظام اسلامی را به دست امام زمان (عج) خواهیم داد. امروز دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی با روش های متعددی از جمله ترویج شبهه، ایجاد فرقه های انحرافی به نام اسلام، قرآن سوزی، فشار اقتصادی و ... می خواهند مانع حرکت های اسلامی و گرویدن غربی ها به اسلام شوند.

وی با بیان این که هدایت واقعی بشر در قرآن کریم است، خاطرنشان کرد: در قرآن کریم وعده های متعددی را خداوند متعال به بشریت داده است و خداوند متعال به مسلمانان وعده داده است که کسانی که سد راه حرکت مسلمین می شوند، با شکست مواجه خواهند شد و این وعده الهی مبنی بر پیروزی مسلمانان محقق خواهد شد.

حجت الاسلام حق وردی زاده در پایان گفت: ملت فلسطین و جبهه مقاومت به مدد الهی و حمایت های مسلمین و انقلاب اسلامی روز به روز قوی تر می شوند و در مقابل جبهه کفر و نفاق و استکبار هر روز ضعیف تر از گذشته می شود و این نوید روز ها و ماه های خوب و بشارت بخشی را برای امت اسلامی می باشد و امیدواریم به زودی شاهد اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی و جبهه استکبار و پیروزی امت های اسلامی باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha