دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
آیت الله عباسعلی سلیمانی

حوزه/ مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پیامی، شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پیامی، شهادت آیت الله عباسعلی سلیمانی را تسلیت گفت که متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فَضََلَ اللهُ المُجاهِدینَ عَلَی القاعِدینَ اَجرًا عَظیمًا

خبر شهادت نماینده مردم شریف سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری حضرت آیت الله عباسعلی سلیمانی رضوان الله تعالی علیه موجب تأسف مردم شریف ایران اسلامی و قاطبه دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی گشت.
این عنصر خدمتگزار و مجاهد نستوه، عمر خود را در میدان علم و عمل مصروف ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) نمود.

او در سنگرهای مختلف خدمتگزاری در جمهوری اسلامی در راستای ایفای اهداف عالیه نظام اسلامی با حضور در میان مردم و خدمت خالصانه، پرونده ای مملو از موفقیت های چشمگیر را از آن خود نمود.
کارنامه مطلوب و مقبول این شهید وارسته و با اخلاص، مشحون از خدمتگزاری و تقوا مداری است.
او با اعتقاد به وحدت امت اسلام همواره مورد غضب دشمنان اسلام بود.
اینک اجر و مزد فداکاری در قالب ردای شهادت بر دوش این شاگرد فرزانه مکتب امام و رهبری می درخشد و این مقام والا زیبنده آن چهره فراموش ناشدنی است.

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن محکومیت این عمل مذبوحانه از سوی مزدوران استکبار و مرتجعین، شهادت این عالم فرهیخته و خیرخواه مردم شریف ایران اسلامی را به محضر امام زمان (عج) و نائب بر حقش امام خامنه ای و حوزه های علمیه به ویژه اعضای معزز مجلس خبرگان رهبری تسلیت و تهنیت عرض می نماید.
از قوه قضائیه و دستگاه های انتظامی و امنیتی به جِد خواهانیم هر چه سریعتر عامل و عوامل این ترور را شناسایی و در محکمه عدل الهی به مجازات برسانند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha