دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
ب

حوزه / در دومین شب از پانزدهمین جشنواره ملی آه و آهو در کاشان کودکان کاشانی قطعه «رضا رضا » را با آه و آهو در کاشان طنین‌انداز کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان جشن کودکان رضوی در دومین شب پانزدهمین جشنواره ملی آه و آهو در کاشان با حضور سه هزار و ۵۰۰ هزار نفری کودکان و اجرای قطعه «رضا رضا » در دبیرستان امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.

شامگاه دومین روز از دهه کرامت جشن سه هزار و ۵۰۰ نفری کودکان رضوی این جشنواره با حضور گرم و نشاط آفرین پدران و مادرانشان و اجرای گروه سرود ۴۰۰ نفری نغمه‌خوانان رضوی در شبی شاد، به یادماندنی و خاطره‌انگیز برگزار و حال وهوای شهر را با قطعه «رضا رضا » متبرک ومعنوی کرد.

نیره باغمیرانی مدیر تالار کودک پانزدهمین جشنواره ملی آه و آهو در کاشان اعلام کرد: تالار کودک جشنواره به‌طور میانگین در هر شب از شب‌های دهه کرامت میزبان میزبان ۷۰۰ کودک با اجرای برنامه‌های متنوع آموزشی است.

وی اظهار کرد: تالار کودک پانزدهمین جشنواره ملی آه و آهو در کاشان با بخش‌ها و اجرای برنامه‌های متنوع از جمله اجرای نمایش، دکلمه خوانی، نقالی، ورزش زورخانه، سرود، سرگرمی و بازی‌های فکری کودکانه، روان‌شناسی کودک، معارف و آموزش ساخت کاردستی برای اهدا به موزه امام رضا(ع) میزبان کودکان شرکت کننده در جشنواره است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha