جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ |۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 14, 2024
نشست تیپ امام صادق (ع) و مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین منتظرزاده گفت: مجمع نمایندگان طلاب می تواند با کنکاش در موضوعات مختلف و تأثیرگذار به منظور جهاد تبیین در مدارس علمیه، فعالیتی اثرگذار در حفظ و تقویت حوزه انقلابی از خود نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست حجت الاسلام والمسلمین منتظرزاده، فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق علیه السلام قم با حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب در ساختمان مجمع برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظرزاده در این نشست ضمن ارائه گزارشی مبسوط از تشکیلات تیپ امام صادق علیه السلام، اظهار داشت: مجمع نمایندگان طلاب، حلقه وصل بین بدنه حوزه با بزرگان است که می تواند در برنامه های مختلف، نقش آفرینی نماید.

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع) ابراز داشت: این مجمع می تواند با کنکاش در موضوعات مختلف و تأثیرگذار به منظور جهاد تبیین در مدارس علمیه، فعالیتی اثرگذار در حفظ حوزه انقلابی از خود نشان دهد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر نیز در این جلسه ضمن تقدیر از حضور فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق علیه السلام و معاونین ایشان در محل مجمع نمایندگان طلاب، خاطراتی از تشکیل تیپ ۸۳ امام صادق(ع) و حضور شخصیت های مختلف و شهدای والا مقام از طلاب و فضلا را یادآور شد.

وی زندگی شهدا را الگوی خوبی برای زیست طلاب و فضلا دانست که می توان از روحیات و امتیازات اخلاقی شهدا درس گرفت.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب خاطرنشان ساخت: مدیون خون شهدا هستیم و هرکدام از ما وظیفه داریم متولی اهداف شهدا باشیم؛ لذا دو مجموعه با تعامل و همکاری می توانند گام های مؤثری در مسیر جهاد تبیین بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha