دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
بازدید مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی از مدرسه علمیه مهدیه خنداب و فدک میلاجرد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی از مدرسه علمیه مهدیه شهرستان خنداب و فدک میلاجرد بازدید و با مدیر و کادر این مدرسه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز حجت الاسلام و المسلمین مجتبی گودرزی مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی همراه با خانم وکیلی معاون آموزش خانم امانی معاون فرهنگی و خانم رضایی خواه مسئول امور ساماندهی و نظارت از مدرسه علمیه مهدیه شهرستان خنداب و فدک میلاجرد بازدید و با مدیر و کادر این مدرسه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این بازدید حجت الاسلام و المسلمین گودرزی ضمن بازدید از جلسه امتحانات مدرسه مهدیه شهرستان خنداب، به ارزیابی و بررسی مسائل و مشکلات این مدرسه پرداخت و جلسه‌ای نیز با مدیر و کادر این مدارس به گفت‌وگو پرداخت.

در این جلسه خانم گودرزی مدیر مدرسه علمیه مهدیه خنداب مشکلات مدرسه، وضعیت و تعداد جذب طلاب، موفقیت‌های طلاب در عرصه پژوهش و آموزش و فرهنگی را مطرح کرد.

وی افزود: مدرسه علمیه مهدیه خنداب دارای ۸۷طلبه در حال تحصیل هست که ۳۰نفر از آنها طلاب مدرسه فدک میلاجرد هستند و ۲۸ طلبه نیز دانش آموخته هستند.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه خنداب تصریح کرد: طلاب مدرسه علمیه مهدیه خنداب دارای دو رتبه برتر در جشنواره علامه حلی هستند و به دنبال جذب استاد بومی این شهرستان می‌باشیم.

بازدید مدیر حوزه علمیه استان مرکزی از مدرسه علمیه مهدیه خنداب و فدک میلاجرد

بازدید مدیر حوزه علمیه استان مرکزی از مدرسه علمیه مهدیه خنداب و فدک میلاجرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha