دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
بازرسی

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از آغاز به کار ششمین دوره جشنواره فرهنگی قرآنی " باران وحی" ویژه مددجویان تحت حمایت در رده های سنی مختلف از ۳۱ خرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عباس روشن، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران از آغاز به کار ششمین دوره جشنواره فرهنگی قرآنی " باران وحی" ویژه مددجویان تحت حمایت در رده های سنی مختلف از ۳۱ خرداد خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با رویکرد قرآنی و با هدف شناسایی، توانمند سازی و بهسازی قرآنی و هنری مددجویان تحت حمایت و ارتقای دانش قرآنی جامعه هدف برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: جشنواره قرآنی "باران وحی" در سه بخش آوایی، مفاهیم و هنری در سه رده سنی زیر ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال به تفکیک جنسیتی برگزار می‌شود.

بخش‌های جشنواره قرآنی "باران وحی"

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: بخش آوایی این جشنواره در رشته‌های تحقیق، ترتیل، حفظ عمومی، حفظ تخصصی، صحیح‌خوانی، اذان، صحت قرائت نماز، دعاخوانی و مداحی است.

روشن افزود: بخش مفاهیم شامل رشته‌های فهم قرآن، صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه خواهد بود همچنین در بخش هنری شامل رشته‌های نقاشی، خوشنویسی و قصه‌گویی است.

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره در دو مرحله استانی و ملی به شیوه کاملاً غیرحضوری برگزار می‌شود و شرکت در جشنواره از طریق ورود به سامانه هم‌گروه و از طریق سامانه سها به آدرس soha.emdad.ir در دسترس مددجویان تحت حمایت می باشد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در پایان یادآور شد: مددجویان تحت حمایت می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این جشنواره به واحد فرهنگی دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ها مراجعه کنند و به برگزیدگان اول تا سوم مراحل کشوری و استانی جشنواره باران وحی هدایای نفیسی تعلق خواهد گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha