یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد بر ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امروز در خطبه های نماز جمعه بروجرد در مصلای امام خمینی(ره) با اشاره به فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، گفت: باید تلاش کنیم برنامه های دهه ولایت مردمی، با محتوا و با شکوه برگزار شود.

وی با بیان اینکه امروز پیشرفت های ایران در زمینه های گوناگون خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب است، افزود: دیپلماسی قوی جمهوری اسلامی ایران امروز آمریکا را سر در گم کرده است و تحقق این مهم نتیجه رهنمودهای خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش های دولتمردان است.

امام‌ جمعه بروجرد اظهار کرد: سیاست قوی دولت در روابط خارجی زمینه ساز رونق اقتصادی در منطقه و کشور خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: امید می رود دولت با رونق اقتصادی و مهار و کنترل تورم و گرانی در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه گام بردارد.

وی در ادامه با اشاره به گرامیداشت شهدای ۷ تیر به ویژه آیت الله شهید بهشتی گفت: این شهید بزرگوار توانست در اداره کشور نقش بسزایی داشته باشد و امروز باید الگوی کارکنان دستگاه قضا باشد.

امام جمعه بروجرد در پایان بر ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و افزود: مردم با تذکر لسانی و لحنی مومنانه و مهربانانه در راستای اشاعه امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha