دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
افروغ

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: افزایش موسسات قرآنی در سطح استان مرهون مشارکت ها مردمی بوده و مردم ولایتمدار استان بوشهر در این زمینه فعالیت های خوبی داشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت شهید فهیمی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر امروز در راستای گسترش فعالیت های موسسات قرآنی و با حضور معاون فرهنگی و رسانه، رئیس گروه قرآن و عترت و سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در محل دفتر مدیرکل دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهیمی بیان کرد: شهدا سرمایه های اصلی انقلاب هستند و باید برای آنها در تمامی عرصه ها با همکاری و مشارکت همه دستگاه های اجرایی کار شود و نقش دولت در این مسئله بسیار مهم است.

عبدالرحیم افروغ در خصوص گسترش فعالیت های موسسات قرآنی گفت: همه ما باید در زمینه توسعه و ترویج مفاهیم و مباحث قرآنی و آموزش علوم قرآنی اقدام نموده و با حمایت های مادی و معنوی در این خصوص گام های موثری برداریم.

وی افزود: افزایش موسسات قرآنی در سطح استان مرهون مشارکت ها مردمی بوده و مردم ولایتمدار استان بوشهر در این زمینه فعالیت های خوبی داشته اند که در این ارتباط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با هدف ترویج و تبلیغ فعالیت‏‎‌های قرآنی به صورت ویژه از موسسه‎‌های قرآن و عترت حمایت می‌‎کند.

در این دیدار مدیرعامل، مدیرمسئول و اعضای هیئت مدیره موسسه فرهنگی قرآن و عترت شهید فهیمی حضور داشتند و ضمن ارائه گزارشی از روند برنامه های اجرایی این موسسه به بیان مشکلات فعالیت های قرآنی استان پرداخته و خواستار مساعدت فکری و مالی بیش از پیش این اداره کل در این حوزه شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اهدای هدایایی از مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت شهید فهیمی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha