یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
تصاویر/ دیدار مدیر مرکز تخصصی کلام اسلامی موسسه امام صادق(ع) با آیت الله اعرافی

حوزه/ معاون آموزش مرکز تخصصی کلام مؤسسه امام صادق(ع) از در دستور کار قراردادن راه اندازی «جبهه ملی اعتقادی» در برابر جبهه الحاد در این مرکز تخصصی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام نجفی، معاون آموزشی مرکز تخصصی کلام مؤسسه امام صادق(ع) تحت اشراف حضرت آیت الله سبحان در دیدار با مدیرحوزه های علمیه کشور اظهارکرد: این مؤسسه مبارک با یک هزار و ۶۰ طلبه و محقق فاضل در سه مقطع سطح دو، سطح سه و سطح چهار مهارت های آموزشی و پژوهشی را بر مبنای علم کلام اسلامی به دانش پژوهان خود ارائه می کند.

وی افزود: تعداد فارغ التحصیلان این مرکز ۱۶ نفر در سطح ۴، ۴۰ نفر سطح دو و مابقی در سطح سه می باشند. در این موسسه روحیه جهادی و انقلابی هم در کادر مرکز، اساتید و هم در طلاب بحمدالله وجود دارد و این روحیه اتفاقات علمی و دانشی خوبی را رقم زده است.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: مرکز تخصصی کلام مؤسسه امام صادق(ع) با یک برنامه تحولی با فضایی آموزشی صرف با محوریت کلام اسلامی وارد عرصه و میدان شد و با همین روحیه اقدام به راه اندازی کارگروه های تخصصی همچون رسانه، تبلیغ، نشر، تولید محتوا و نشست، حجاب و عفاف و... کرد که تنها در کارگروه محتوا و نشست ها موفق به برگزاری ۴۰ نشست علمی و محتوایی طی دو سال گذشته بوده ایم.

حجت الاسلام نجفی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدام برای راه اندازی «جبهه ملی اعتقادی» توسط این مرکز تخصصی اشاره کرد و گفت: امروز دشمن بدون هیچ وقفه ای، بدون هیچ فرصت سوزی با همه تمام و ظرفیت خود علیه اسلام، انقلاب و تشیع ایستاده است و ما باید در برابر این موج و هجمه از یک اقدام فراگیر و کاربردی بهره ببریم و با شناسایی نیروهای متعهد و انقلابی همچون جبهه توحیدی در مقابل جبهه الحاد، شاهد بسیج همت ها و انسجام نیروهای متعهد انقلابی باشیم.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha