پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تقریب

مراد سویدان در اجلاس منطقه ای وحدت گفت: وحدت بدون عمل به توصیه های پیامبر(ص) ممکن نیست؛ عشق به اهل بیت(ع) ما را به وحدت می رساند.

به گزارش خبرنگار حوزه از ارومیه، مراد سویدان عالم دینی اهل ترکیه در سومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی با عنوان "همکاری‌های اسلامی برای دستیابی به ارزش‌های مشترک" ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این اجلاس گفت: چنین نشستهایی از نظر علمی و عملی باید ادامه داشته باشد؛ وحدت به معنی با هم بودن است و از اتحاد مهم‌تر است.علمای زیادی در اینجا گرد هم آمده اند و همه به دنبال یک حقیقت هستند.

وی خاطر نشان کرد: وحدت در قرآن مورد تأکید قرار گرفته است؛ اگر رمز وحدت را بدانیم به نتیجه خواهیم رسید. رسول خدا(ص) برای امت ما فضیلت‌های بسیاری را به ارمغان آورده است و وظیفه ما این است که زیبایی دین اسلام را درک کنیم.

عالم دینی ترکیه ای گفت: تلاشهایی برای ضربه زدن به اسلام و ظاهر شدن دین جدید وجود دارد و ما باید با دنبال احیای دین اسلام باشیم. دین خدا به کمک نیاز دارد.برای جلب کمک خداوند نیاز است که به دین خدا کمک کرد.

وی افزود: ارتقا و تعالی دین اسلام یک نیاز است و ما باید به این ارتقا کمک کنیم؛ وحدت بدون عمل به توصیه های پیامبر(ص) ممکن نیست؛ عشق به اهل بیت(ع) ما را به وحدت می رساند. بدون محبت اهل بیت (ع) نمیتوان وارد بهشت شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha