پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کد خبر: 1103503
۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶
تصویر دهم

حوزه / کارگردان فیلم «محمد رسول الله(ص)» گفت: رویداد «تصویر دهم» با هدف اشاعه فرهنگ عاشورایی در حوزه فیلم کوتاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نشست خبری رویداد فیلم کوتاه «تصویر دهم» امروز ۲۳ مرداد در تکیه دزاشیب برگزار شد. در این جلسه مجید مجیدی رئیس رویداد، بهروز شعیبی مدیر طرح و ایده رویداد، محمد رهبر دبیر رویداد و جعفر الادیب رئیس شبکه کربلا در ایران و نماینده آستان مقدس حسینی حضور داشتند.

در آغاز نشست مجیدی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) گفت: این رویداد با هدف اشاعه فرهنگ عاشورایی در حوزه فیلم کوتاه برگزار می‌شود. در این رویداد نمی‌خواهیم صرفاً نمایش دهنده آثار باشیم بلکه در صدد جریان‌سازی هستیم.

وی افزود: دوستانی چون رضا میرکریمی، کمال تبریزی و بهروز شعیبی در این رویداد به ما یاری می‌رسانند. در ضمن تلاش می‌کنیم از همه ظرفیت‌های فرهنگی و همچنین مساجد برای برگزاری بهتر رویداد بهره بریم.

محمد رهبر دبیر رویداد نیز تصریح کرد: فیلمسازان تا ۲۱ مرداد فرصت دارند ایده‌های خود را به دبیرخانه ارسال کنند. همچنین فیلم‌ها نیز تا ۳۰ آبان فرصت برای ارسال آثار دارند: فیلم باید در تایم ۱۵ دقیقه به دبیرخانه ارسال شود. درباره جوایز بخش طرح و ایده باید بگویم که از آثار برگزیده حداقل تا ۳۰ میلیون تومان حمایت خواهد شد.

بهروز شعیبی هم در نشست «تصویر دهم» بیان کرد: با شناختی که از آقای مجیدی و محمد رهبر دارم امیدوارم به واسطه این رویداد اتفاقات خوبی در حوزه فیلم کوتاه و با محوریت اباعبدالله انجام شود. درباره امام حسین (ع) می‌توان از وجوه مختلف استفاده کرد ولی معمولاً تنها ما به شکل حماسی به این موضوع نگاه می‌کنیم.

جعفر العدیب نیز در انتهای جلسه گفت: تولیت امام حسین (ع) دومین دوره‌ای است که از این رویداد حمایت می‌کند زیرا سینما به عنوان ابزاری تبلیغی مورد توجه ویژه، تولیت اباعبدالله (ع) است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha