دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
کد خبر: 1107120
۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹
نماز

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان گفت: ترویج فرهنگ نماز در جامعه نیازمند عزمی جهادی و انقلابی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛ حجت الاسلام محمد جواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان امروز در دیدار حجت الاسلام احمد رضا غلامی سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات استان لرستان گفت: توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در سازمان ها و ادارات سهم مهمی در صیانت از نیروی انسانی دارد و ضروری است و برای تحقق این امر مدیران ابتدا حاضر در صف نماز باشند تا همکاران نیز الگو بگیرند.

وی ادامه داد: هم‌افزایی در مورد ارائه محتواهای نمازی از طریق انتشار کتب و محتواهای آموزشی از جمله مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه کرد، چرا که تنها از این طریق می‌توان مفاهیم مربوط به نماز، احکام و یا اهمیت آن را به افراد منتقل کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان با بیان اینکه وضعیت اقامه نماز در ادارات و سازمان‌های دولتی نسبت به گذشته بهتر شده است، خاطرنشان کرد: فضا و امکانات لازم در اکثر ادارات برای اقامه نماز فراهم شده است اما هنوز در سطح جامعه با رسیدن به نقطه مطلوب برای اقامه نماز فاصله داریم.

حجت الاسلام چراغی در پایان خاطرنشان کرد: ستاد اقامه نماز استان در هر دوره سه ماهه سعی داشته تا دایره این نفوذ را در کانال‌ها و گروه‌های فضای مجازی گسترش داده و مسابقات و فراخوان‌های نمازی ستاد را در بیشترین سطح مجازی منتشر کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha