یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه باید سعی کنیم که محور کار در مدارس علمیه تبلیغ، تحصیل و امید و وحدت باشد، گفت: گاهی اوقات طلبه از اطرافش کاملا بی خبر است، زیرا در بحث تبلیغ فعال نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در آیین افتتاح سال تحصیلی مدارس علمیه استان کردستان اظهار داشت: فکر نمی کنم در استان ما مبلغ و روحانی وجود داشته باشد که مورد بی احترامی قرار گرفته شده باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: دلم می سوزد برای طلبه ای که برخی مواقع کارهایی را انجام می دهد که در شأن او نمی باشد زیرا مردم از طلبه انتظارات بسیاری دارند.

وی با اشاره به اینکه باید سعی کنیم که محور کار در مدارس علمیه تبلیغ، تحصیل و امید و وحدت باشد، بیان داشت: گاهی اوقات طلبه ما از اطرافش کاملا بی خبر است، زیرا در بحث تبلیغ فعال نیست.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی عنوان کرد: فرق دانشگاه با حوزه در این است که حوزه نماد مردمی دارد که این یک امتیاز است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: نباید تبلیغ را دست کم بگیریم زیرا بهترین تاثیرگذاری را می توانید شما در جامعه داشته باشید.

وی در پایان به برخی از ویژگی های یک طلبه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: طلبه باید متانت داشته باشد تا مرجع رجوع باشد و نیز حلم و فروتنی را محور در کار و زندگی خویش قرار دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha