یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام عباس منصوری

حوزه/ کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان ویژه برنامه‌های جشن عمامه گذاری طلاب مدارس علمیه استان خوزستان در دهه وحدت را تشریح کرد.

حجت الاسلام عباس منصوری کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، به تشریح ویژه برنامه های جشن عمامه گذاری طلاب حوزه استان در ایام پیش رو پرداخت و اظهار داشت: در هفته وحدت حدود ۱۰۰ نفر از طلاب مدارس علمیه خوزستان با حضور آیت الله موسوی جزایری و حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد معمم می‌شوند.

وی افزود: نخستین ویژه برنامه عمامه گذاری طلاب امروز یکشنبه ۹ مهرماه ۱۴٠۲ بعد از نماز مغرب و عشاء در مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) کیانشهر اهواز برگزار شد. در این برنامه علاوه بر طلاب این مدرسه، تعدادی از طلاب مدارس علمیه علی بن ابی طالب(ع) ایذه، دارالعلم آیت الله بهبهانی(ره) اهواز و امام مهدی(عج) زرگان نیز معمم شدند.

کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان گفت: روز دوشنبه ۱۰ مهر نیز دو ویژه برنامه برگزار خواهد شد که اولین آن در مدرسه علمیه الغدیر اهواز بعد از نماز ظهر و عصر و دومین برنامه در مدرسه علمیه ولی عصر(عج) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: چهارمین ویژه برنامه روز سه شنبه همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در مدرسه علمیه آل طیب اهواز بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد که در این مراسم تعدادی از طلاب مدرسه لباس تبلیغ دین را بر تن خواهند کرد.

حجت الاسلام منصوری ادامه داد: شهرستان دزفول میزبان پنجمین ویژه برنامه در روز چهارشنبه ۱۲ مهرماه خواهد بود که در این مراسم تعدادی از طلاب مدارس علمیه آیت الله قاضی(ره) دزفول، امام محمد باقر(ع) شوش و امام جعفر صادق(ع) الوان در حرم مطهر سبزقبا(ع) این شهرستان ملبس به لباس مقدس روحانیت می‌شوند.

وی تصریح کرد: روز پنج شنبه ۱۳ مهر ماه ۱۴٠۲ هم ویژه برنامه تلبس در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) سوسنگرد برگزار می‌شود که در این مراسم علاوه بر طلاب مدرسه تعدادی از طلاب مدرسه رضویه هویزه نیز لباس تبلیغ دین را بر تن خواهند کرد.

کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان خاطرنشان کرد: ویژه برنامه روز جمعه ۱۴ مهرماه ۱۴۰۲ در مدرسه علمیه امام هادی(ع) اهواز بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha