چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
محفل قرآنی «چهل چراغ آینه‌ها»

حوزه/محفل قرآنی «چهل چراغ آینه‌ها» امروز با حضور شرکت کنندگان در مسابقات قرآن بسیج در شهر سنندج برگزار شد و از ممتازین این دوره از مسابقات تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، محفل قرآنی «چهل چراغ آینه‌ها» امروز با حضور شرکت کنندگان در مسابقات قرآن بسیج در شهر سنندج برگزار شد و از ممتازین این دوره از مسابقات تجلیل به عمل آمد.

رحمان دارایی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در این مراسم اظهار داشت: برگزاری مسابقه محفل بزرگ قرآنی چهل چراغ آیینه‌ها با هدف گرامی‌داشت جایگاه رفیع قرآن مجید و نیز اعلام انزجار و نفرت از توهین کنندگان به این کتاب آسمانی برگزار شده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج افزود: متاسفانه امروز به عینه می‌بینیم که افراد و گروه‌های مختلفی در کشورهای اروپایی و جهان غرب با قرآن و صلابت آن دشمنی و عناد دارند و دست به هر عمل شیطانی می‌زنند که از نورانیت قرآن بکاهند ولی این امر هرگز محقق نخواهد شد.

دارایی تصریح کرد: هیچ قدرتی نمی‌تواند حقیقت و راستی قرآن را انکار کند بنابراین هر توطئه‌ای علیه قرآن و دیگر شعائر مسلمین بی‌شک با شکست روبرو خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات قرآن کریم شاهد استقبال بی‌نظیری از سوی فعالان این حوزه هم در استان و هم در کشور بودیم.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج اضافه کرد: در سطح کشور ۷۳۱ هزار فعال قرآنی در این مسابقات شرکت کردند که از این تعداد شرکت کننده ۳۴۰۰ نفر از فعالان قرآنی استان کردستان بودند که از میان این تعداد ۵۶ نفر از این خطه برگزیده شدند.

وی یادآور شد: امروز نیز به صورت نمادین از میان ۵۶ نفر برگزیده این دور از مسابقات قرآن کریم، ۱۸ نفر آنان مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha