پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت‌الاسلام رستاخیز

حوزه /حجت‌الاسلام رستاخیز گفت: مشکل آب هرمز باید اساسی حل شود و از مدیر کل آب و فاضلاب استان هرمزگان می‌خواهم سریع به این موضوع رسیدگی کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه جزیره هرمز، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: دنیا میدان عمل است و آخرت میدان حساب، سفر طولانی در پیش داریم و لذا باید برای سفر آخرت خود را آماده کنیم.

وی افزود: معنای توکل این نیست که حرکت نکنیم و بگوییم به خدا توکل کردم کارها درست می‌شود، بلکه معنای حقیقی توکل این است که تلاش و کوشش کنیم، آنچه در توان داریم به کار ببندیم و به خاطر اینکه توان محدود است توانایی غلبه بر هوای نفس نداریم به خدا توکل کنیم.

امام جمعه هرمز ادامه داد: بالاترین حد توکل یقین است، به این معنا که وقتی کاری را درست انجام دادیم در مسیر صبر کنیم و یقین داشته باشیم خداوند متعال راه‌های سعادت را به ما نشان می‌دهد و پیروز خواهیم شد.

حجت‌الاسلام رستاخیز با تبریک هفته انتظامی عنوان کرد: نیروی انتظامی در جهان نظیر ندارد، امروز امنیت را مدیون نیروهای مسلح هستیم، نیروی خدوم انتظامی خالصانه در خدمت مردم است.

وی اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، امروز دشمنی با اسلام آشکارتر شده و دشمن از تعالیم قرآنی احساس خطر کرده، به همین دلیل به این کتاب الهی اهانت می‌کنند که این نشانه دشمنی بیشتر است.

امام جمعه هرمز تصریح کرد: اتحاد مسلمانان به آمریکا و هم‌پیمانانش ضربه وارد می‌کند و مانع دست اندازی، غارتگری و دخالت آنها می‌شود، اتحاد کشورهای اسلامی در منطقه آسیا و شمال آفریقا مانع دزدی، زورگویی و دخالت‌های آمریکا خواهد شد.

حجت‌الاسلام رستاخیز گفت: مردم فلسطین قوی‌تر شده‌اند، زمانی با سنگ در مقابل رژیم غاصب مقابله می‌کردند اما امروز به موشک مجهز شده‌اند.

وی تصریح کرد: مصر دروازه ورود به آفریقا است، روابط با کشورهای اسلامی به‌ویژه با مصر می‌تواند بسیار سودمند برای کشور ما باشد.

امام جمعه هرمز اظهار کرد: وقف صدقه جاریه است، برای آخرت به سوی کاری که ماندگار بشتابید.

حجت‌الاسلام رستاخیز خاطرنشان کرد: مشکل آب هرمز باید اساسی حل شود، از مدیر کل آب و فاضلاب استان هرمزگان می‌خواهم سریع به این موضوع رسیدگی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha